  • Data: 2003-09-03 23:06:48
    Temat: Re: VISA CLASSIC - rece opadaja
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik adm napisał:

    > No wiesz co? Ja nie jestem zadnym bandziorem ani nic podobnego :-).
    > Mi sie niedobrze robi jak mam te 800PLN wybulic, he he.
    > A co dopiero zamrozic 6000PLN!!!!

    O ile mnie pamiec nie myli sam musialem taki depozyt zakladac dla karty
    visa w Pekao (co prawda ladnych pare lat temu ale zawsze...). I to w
    dodatku do karty charge'owej a nie kredytowej. No ale to stare czasy
    ktore oby juz nie wrocily ;) Mysle ze jak poczekasz pare lat to ten bank
    tez zmieknie (np. gdy bedzie juz w UE).