  • 1. Data: 2002-11-04 15:03:35
    Temat: VISA 007
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Nie wiem czy inne banki też mają taką promocję ale Fortis z Visą właśnie
    taką ogłosiły, szczegóły na
    https://planet.fortisbanking.com.pl/client/news/visa
    007.html

    tutaj skrót:
    Nowy film o przygodach Jamesa Bonda, "Śmierć nadejdzie jutro" (w kinach od
    22 listopada 2002), to okazja do obchodów 40-lecia filmów z Agentem 007. Aby
    uczcić jubileusz najsłynniejszego brytyjskiego agenta, Fortis Bank i VISA
    dają Ci szansę wygrania wycieczki do Londynu - miasta Bonda oraz zdobycia
    jednego ze 100 aparatów fotograficznych Kodak lub jednego ze 100 plecaków.
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-11-04 15:07:41
    Temat: Re: VISA 007
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    blad wrote:
    > Nie wiem czy inne banki też mają taką promocję ale Fortis z Visą właśnie
    > taką ogłosiły, szczegóły na
    > https://planet.fortisbanking.com.pl/client/news/visa
    007.html
    Lukas też.
    KJ

  • 3. Data: 2002-11-04 16:09:03
    Od: m...@p...onet.pl

    > Lukas też.
    > KJ

    Nordea i multibank dla kart kredytowych też

  • 4. Data: 2002-11-04 16:41:25
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > https://planet.fortisbanking.com.pl/client/news/visa
    007.html

    HTTP Error 403
    403.7 Forbidden: Client certificate required

    This error occurs when the resource you are attempting to access requires your
    browser to have a client Secure Sockets Layer (SSL)
    certificate that the server recognizes. This is used for authenticating you as a
    valid user of the resource.

    Please contact the Web server's administrator to obtain a valid client certificate.

  • 5. Data: 2002-11-04 16:47:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "berdycz"

    > HTTP Error 403
    > 403.7 Forbidden: Client certificate required

    no tak - w trakcie obslugi planety wyskoczylem do "aktualnosci" -
    przepraszam
    normalne wejdz na http://www.fortisbank.com.pl/ i kliknij na baner "007"
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-11-04 19:10:52
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Nie wiem czy inne banki też mają taką promocję ale Fortis z Visą właśnie
    > taką ogłosiły, szczegóły na

    A czy to nie jest tak, ze niezaleznie od tego co tam banki sobie
    oglasza jak masz karte VISA to bierzesz udzial czy chcesz czy nie?

    Poza tym ta promo dotyczy tylko VC czy takze VE?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-11-04 21:00:38
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <aq6gqa$bei$1@korweta.task.gda.pl>, Wilczek wrote:

    > A czy to nie jest tak, ze niezaleznie od tego co tam banki sobie
    > oglasza jak masz karte VISA to bierzesz udzial czy chcesz czy nie?

    Dotyczy ogolnie kart Visa a wygrywa tylko ten kto najwiecej bedzie z nich
    korzystal (kupowal) i dodatkowo jesli bedzie ta karta ubezpieczona.

    AAA zapomnailem dodac ze to niby z okazji 2 rocznic powstania mBanku!
    Smiechu warte taka promocja z tej okazji ....

  • 8. Data: 2002-11-04 21:54:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    http://www.cafe.mbank.com.pl/visa007/index.php

  • 9. Data: 2002-11-05 08:48:44
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Mon, 4 Nov 2002 21:00:38 +0000 (UTC), Maciej
    <m...@a...skrzynka.pl> napisał(a):

    > AAA zapomnailem dodac ze to niby z okazji 2 rocznic powstania mBanku!
    > Smiechu warte taka promocja z tej okazji ....

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale napisane jest, że jest to _podwójna_ promocja
    - oprócz nagród z VISY są dodatkowe nagrody fundowane przez mBank

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for