  • 1. Data: 2002-11-04 14:32:35
    Temat: przelew do Austrii
    Od: "Tomek" <t...@i...com.pl>

    Witam,

    Mam prośbę do znających temat

    Dostałem numer konta i nazwę banku beneficjenta w celu wykonania przelewu.
    Oprócz numeru Banku w Austri (BLZ) jest 5cio cyforwey numer konta. Ponadto
    napisali że jest coś takiego: IBAN: AT43....itd, itd.
    Czy koś może orientuje się to może być i czy bez IBAN mogę dokonać przelewu
    znając tylko numer banku i konta? Będe wdzięczny za szybka odpowiedź bo
    przelew muszę zrobić do jutra.
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2002-11-04 15:14:51
    Temat: Re: przelew do Austrii
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomek"
> [...]
    przelewu
    > znając tylko numer banku i konta? Będe wdzięczny za szybka odpowiedź bo

    IBAN to nic innego jak pelny numer konta ktore ty znasz jako 5cyfrowe

    jesli jest juz znany to lepiej go podac a stary numer 5-cyfrowy podalbym na
    wszelki wypadek w komentarzu - taki wariant jest wg mnie najbezpieczniejszy
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-11-04 15:14:52
    Od: "Tomek" <t...@i...com.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    na
    > wszelki wypadek w komentarzu - taki wariant jest wg mnie

    Dzięki, wygląda rzeczywiście jak rozwinięcie numeru kierunkowego banku i
    numeru konta. Nie byłem pewien.
    Pzdr,
    Tomek