  • 1. Data: 2002-06-17 15:16:42
    Temat: VE Inteligo... Multibank... Brak cierpliwosci :-)
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Powiedzcie mi, czy te i-linki to nie jest jakas jedna wielka
    sciema? :-)

    Robilem ostatnio wyplate z pewnej zagranicznej firmy na karte VE
    Inteligo, Pani w Inteligo musialem chyba pol godziny tlumaczyc ze nie
    chodzi o zadna wyplate z bankomatu, ani platnosc karta (!)
    tylko przelew na karte. Kiedy skonsultowala to z kims po chwili
    odpowiedziala, ze wyplaty na karte sa blokowane na miesiac.

    I to wlasnie mnie bulwersuje, dlaczego tak jest? I czy wszedzie taka jest
    procedura?

    Zadzwonilem do MultiBanku, zeby zapytac jak tam jest z WYPLATA
    na karte...
    1. Odpowiedz: Karta VC nie jest karte kredytowa....
    [shit! Przeciez o to nie pytalem!)
    2. Odpowiedz: Transakcje dokonywane karte sa rozliczane
    na biezaco do wysokosci salda...
    [shit! Przeciez nie o to mi chodzi...)
    3. Pani skonsultowala to z kims i mowi: Jesli przelew zostanie
    zaksiegowany normalnie sesjami przychodzacymi to pieniadze
    od razu pojawia sie w srodkach dostepnych....

    BRAK CIERPLIWOSCI! Podziekowalem za rozmowe.

    Moze ktos z szanownych grupowiczow wie co w przypadku
    wyplaty na karte VC MultiBanku? Czy MultiBank blokuje
    pieniadze na 30 dni tak jak robi to Inteligo?

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 2. Data: 2002-06-17 16:25:19
    Temat: Re: VE Inteligo... Multibank... Brak cierpliwosci :-)
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 17 Jun 2002 17:16:42 +0200, w
    <aekufa$pgs$1@news.onet.pl>, "Stiwi" <s...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Powiedzcie mi, czy te i-linki to nie jest jakas jedna wielka
    > sciema? :-)

    Standardowym pytaniem i-Linka/i na zgłoszenie problemów z ich serwisem
    jest "czy ma Pan 128-bitową siłę przeglądania?" :)

  • 3. Data: 2002-06-17 16:25:59
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > tylko przelew na karte. Kiedy skonsultowala to z kims po chwili
    > odpowiedziala, ze wyplaty na karte sa blokowane na miesiac.

    Dokladnie tak!
    Ja mam takie doswiadczenia z firma Webdollar.com - srodki zwrocone
    na karte (cashback) znajdowaly sie przez rowny miesiac
    "w zablokowanych" mimo ze transakcja byla normalnie rozliczona
    i obecna w historii - dla mnie bylo bez roznicy bo pieniedzmi,
    ktore leza na Inteligo nie obracam wiec mogly sobie tam lezec.

    > I to wlasnie mnie bulwersuje, dlaczego tak jest? I czy wszedzie taka jest
    > procedura?

    Nie wiem, bo platnosc "do" robilem VE Inteligo i stamtad byl
    cashback (ale sadze, ze przy uznaniu ponad sume wplaty tez jest
    taka sama procedura).

    Dlaczego - nie mam pojecia. Na poczatku myslalem, ze bedzie jakas
    korekta kursu (bo zaksiegowai mi USD po kursie 4,15 :-)))))))
    ale nie :-)) zostawili tak :-)

    > 1. Odpowiedz: Karta VC nie jest karte kredytowa....

    Nie wiem, bo tej jeszcze nie mam.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-06-18 08:16:34
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Stiwi" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Moze ktos z szanownych grupowiczow wie co w przypadku
    > wyplaty na karte VC MultiBanku? Czy MultiBank blokuje
    > pieniadze na 30 dni tak jak robi to Inteligo?

    Ale czy mógłbyś dokładniej opisać o co Ci chodzi (nie dziwię się, że
    konsulanci Cię nie rozumieli ;-)? Ja za bardzo nie wiem. Kolega Wilczek -
    mam wrażenie - myli cashback z chargebackiem. Zatem - jakie jest Twoje
    pytanie?

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-06-18 08:47:29
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > konsulanci Cię nie rozumieli ;-)? Ja za bardzo nie wiem. Kolega Wilczek -
    > mam wrażenie - myli cashback z chargebackiem.

    Tak - zgadza sie - moja pomylka :-)

  • 6. Data: 2002-06-18 12:30:32
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > konsulanci Cię nie rozumieli ;-)? Ja za bardzo nie wiem. Kolega Wilczek -
    > mam wrażenie - myli cashback z chargebackiem. Zatem - jakie jest Twoje

    Czy napisalem o czyms nie z tego swiata?
    Zrobilem depozyt karta w firmie bukmacherskiej, pieniadze wyplacili
    mi z powrotem na karte VE Inteligo (cashback - tak to sie nazywa,
    nawet tak jest podane na stronie bukmacherskiej), jednak Inteligo
    je zablokowal na 30 dni.

    Chcialem sie dowiedziec jak jest np. w MultiBanku, w ktorym posiadam
    konto. Mianowicie, czy po cashbacku na VC MultiBanku, bank rowniez
    zablokuje mi srodki na 30 dni?

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 7. Data: 2002-06-18 14:18:08
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

> [...]
    > mi z powrotem na karte VE Inteligo (cashback - tak to sie nazywa,
    > nawet tak jest podane na stronie bukmacherskiej), jednak Inteligo

    Ależ to się nazywa chargeback :-))) Cashback to pobranie gotówki (dodatkowo)
    podczas dokonywania transakcji bezgotówkowej - u nas niepraktykowane.

    > Chcialem sie dowiedziec jak jest np. w MultiBanku, w ktorym posiadam
    > konto. Mianowicie, czy po cashbacku na VC MultiBanku, bank rowniez
    > zablokuje mi srodki na 30 dni?

    Nie - piszę z własnego doświadczenia (o chargebacku :-). Visa Classic i
    Galeria Centrum - pieniądze po uznaniu od razu były dostępne.

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-06-18 16:11:10
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Nie - piszę z własnego doświadczenia (o chargebacku :-). Visa Classic i
    > Galeria Centrum - pieniądze po uznaniu od razu były dostępne.

    Dzieki :-)

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 9. Data: 2002-06-19 08:32:40
    Od: s...@i...pl

    Niedawno dostalem w Tesco zwrot platnosci na karte Inteligo. Efekt 30 dni
    blokady na koncie.

  • 10. Data: 2002-06-19 18:55:46
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Niedawno dostalem w Tesco zwrot platnosci na karte Inteligo. Efekt 30 dni
    > blokady na koncie.

    Nie wiem, czy mówimy o tym samym ale kiedy płaciłem za towar w sklepie kartą
    VE Inteligo to po zapłacie okazało się, że towaru nie mają już na magazynie,
    a został tylko jeden egzemplarz z wystawy wyglądający jak używany ;)
    Chciałem zwrot kasy ale powiedziano mi, że nie dostanę gotówki tylko Pani
    cofnie transakcję.
    Coprawda kasa została zablokowana ale po 2 dniach miałem operację "Płatnośc
    kartą" na kwotę -XXzł oraz "korekta - Płatność kartą" +XXzł i znów miałem
    środki do dyspozycji.