  • 11. Data: 2002-06-19 22:46:38
    Temat: Re: VE Inteligo... Multibank... Brak cierpliwosci :-)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 19 Jun 2002 20:55:46 +0200, "BUCKS"
    <b...@u...to.poczta.onet.pl> wrote:
    >Nie wiem, czy mówimy o tym samym ale kiedy płaciłem za towar w sklepie kartą
    >VE Inteligo to po zapłacie okazało się, że towaru nie mają już na magazynie,
    >a został tylko jeden egzemplarz z wystawy wyglądający jak używany ;)
    >Chciałem zwrot kasy ale powiedziano mi, że nie dostanę gotówki tylko Pani
    >cofnie transakcję.
    >Coprawda kasa została zablokowana ale po 2 dniach miałem operację "Płatnośc
    >kartą" na kwotę -XXzł oraz "korekta - Płatność kartą" +XXzł i znów miałem
    >środki do dyspozycji.

    To pewnie zrobili w POSie anulowanie transkacji, to nie to samo co
    uznanie. Uznanie mozna zrobic w dowolnej chwili, nie musi byc
    poprzedzone takim samym obciazenie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-06-22 14:39:08
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> writes:

    > Ależ to się nazywa chargeback :-))) Cashback to pobranie gotówki (dodatkowo)
    > podczas dokonywania transakcji bezgotówkowej - u nas niepraktykowane.

    Czasem praktykowane - jak sie cena nie zgadza, np. w supermarkecie :-)
    Dodatkowo wziete pieniadze obciazaja rachunek kredytowy na normalnych,
    bezgotowkowych zasadach.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 13. Data: 2002-06-24 07:37:05
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> wrote in message
    > Czasem praktykowane - jak sie cena nie zgadza, np. w supermarkecie :-)
    > Dodatkowo wziete pieniadze obciazaja rachunek kredytowy na normalnych,
    > bezgotowkowych zasadach.

    Nie wiem czy też macie takie doświadczenia, że sprzedawcy w mniejszych
    sklepach praktycznie nie robią zwrotów na kartę. To może być niezły
    oscylatorek :-))) W takim np Orsay'u można bez problemu zwrócić jakąś rzecz
    w ciągu kilku dni. I zawsze sprzedawca po prostu wypłacał gotówkę (a nieraz
    były to spore kwoty).

    K. Kowalski