  • 1. Data: 2002-08-24 21:40:27
    Temat: VC charge w PKO BP
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Jak jest z otrzymaniem tej karty w w/w banku? Rozumiem że muszę mieć
    "dobrą" historię rachunku (regularne wpłaty mają miejsce co miesiąc), od
    trzech lat nie byłem na minusie... Czy wymagają jakichś dokumentów
    (zaświadczenie o zarobkach/whatever...)?
    Jaki limit mogę otrzymać przy założeniu, że co miesiąc wpływa na konto
    min. 2000PLN'ów? Czy jest to w ogóle uzależnione od wielkości wpływów na
    rachunek?
    Jak to działa? Czy karta ta jest notabene osobnym rachunkiem (który jest
    regulowany raz w miesiącu za pomocą automatycznego przelewu z
    innego/mojego konta) czy jest "podpięta" do istniejącogo już ROR'u?

    PS: sorry za lamersiarsie trochę (zwłaszcza ostanie) pytania... ;))
    ale nie wszystko jest dla mnie jasne: gdy zadzwoniłem do oddziału
    panienka w telefonie jeszcze bardziej mi zagmatwała całą sprawę ["Wesela
    nie było, a mnie sie we łbie kolebie..." ;))]

    --
    The moon shane with a fuller red...
    And the skin stretched pale on your bones

  • 2. Data: 2002-08-26 09:56:29
    Temat: Re: VC charge w PKO BP
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości
    l-in-man...
> [...]
    > panienka w telefonie jeszcze bardziej mi zagmatwała całą sprawę ["Wesela
    > nie było, a mnie sie we łbie kolebie..." ;))]

    Limit jest ustalany jako 2 x średnie miesięczne wpływy z ostatnich 3
    miesięcy. Karta jest rozliczana ostatniego dnia każdego miesiąca. Nie musisz
    przelewać pieniędzy na żadne konto, bank pobierze należne pieniądze
    automatycznie z Twojego konta.

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 3. Data: 2002-08-26 15:04:34
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    napisał w wiadomości
    l-in-man...

    Inny czytelnik już ci odpisał, a ja zapytam
    Po co Ci taka karta ?????

    (Pytam , bo mam od wielu lat i zrezygnowałem z wydania następnej w przyszłym
    roku)

  • 4. Data: 2002-08-26 19:47:57
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>

    "Michał Witkowski" <m...@t...pl> wrote:

> [...]
    > miesięcy. Karta jest rozliczana ostatniego dnia każdego miesiąca. Nie musisz
    > przelewać pieniędzy na żadne konto, bank pobierze należne pieniądze

    No to już wiem... dzięki...

    NP: Agathodaimon - "Chapter III"

    --
    Though I seek thy hell
    you close the gate before me

  • 5. Data: 2002-08-27 16:04:17
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>

    "Janek" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Po co Ci taka karta ?????
    > (Pytam , bo mam od wielu lat i zrezygnowałem z wydania następnej w przyszłym

    Muszę coś kupić w Amazonie, nie będę za bardzo kombinował, skoro taka
    karta mi na to pozwala...

    --
    Veil of Maya
    Balance every joy with a grief

  • 6. Data: 2002-08-28 12:00:34
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości
    l-in-man...
    > Muszę coś kupić w Amazonie, nie będę za bardzo kombinował, skoro taka
    > karta mi na to pozwala...

    Ja z tego powodu (zakupów internetowych) się z niej wycofałem.
    Nie wiem jakim cudem, ale przychodziły mi kilkudolarowe transakcje (za porno
    strony?), których PKO BP nie respektuje do reklamacji, bo kwota za mała.

    Osobiście uważam, ze na razie do płatności w Internecie nadają się wyłącznie
    portmonetki. ( tylko tyle forsy ile chce wydać za chwilę)

  • 7. Data: 2002-08-28 15:15:59
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>

    "Janek" <j...@w...pl> wrote:

    > Ja z tego powodu (zakupów internetowych) się z niej wycofałem.
    > Nie wiem jakim cudem, ale przychodziły mi kilkudolarowe transakcje (za porno
    > strony?), których PKO BP nie respektuje do reklamacji, bo kwota za mała.

    To jest jakieś minimum podpadające do reklamacji? A pewnie jak masz 10
    zł "niedozwolony" debet, to chcą "zaraz, natychmiast..." :((

    > Osobiście uważam, ze na razie do płatności w Internecie nadają się wyłącznie
    > portmonetki. ( tylko tyle forsy ile chce wydać za chwilę)

    tzn. masz rachunek-kartę na którą przelewasz ze swojego konta tyle $
    ile, za chwilę wydasz (no i ta karta musi być bez możliwości zrobienia
    na niej debetu...) - jaka karta na to pozwala?

    --
    Your universe is only a
    product of your mind