  • 1. Data: 2002-08-24 19:46:57
    Temat: hipoteka
    Od: "Milutka" <m...@w...pl>

    Może ktoś się orientuje jak długo trwa wpis do księgi wieczystej i
    ustanowienie hipoteki i jakie są z tym związane koszty.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-08-24 22:14:23
    Temat: Re: hipoteka
    Od: "Pirxx" <pirxx@NO_SPAMmail.icpnet.pl>

    > Może ktoś się orientuje jak długo trwa wpis do księgi wieczystej i
    > ustanowienie hipoteki i jakie są z tym związane koszty.

    Czas potrzebny na wpis hipoteki bardzo zależy od miejscowości i sądu.
    Np. w Poznaniu trwało to 1,5 roku.... O Warszawie tez słyszałem, że
    "lata całe". W mniejszych miastach chyba znacznie krócej.

    Pirxx

  • 3. Data: 2002-08-26 10:28:05
    Od: "Tomek F." <t...@e...pl>

    Jak to jest sam wpis (KW już istnieje) to około 6 miesięcy do roku. Czasami
    jest szybciej, to znaczy wpisują, tylko nie wysyłają zawiadomień, trzeba
    chodzić do i się pytać.
    Koszty są zależne czy to hipoteka kaucyjna czy zwykła.
    Jedna kosztuje mniej, druga więcej. Najlepiej zadzwonić do notariusza. Aha,
    jak nie masz spółdzielczego własnościowego, to bardziej się opłaca samemu do
    sądu wniosek zawieźć.