    From: "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VC charge w PKO BP
    Date: Wed, 28 Aug 2002 17:15:59 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@global1.bh.com.pl

    "Janek" <j...@w...pl> wrote:

    > Ja z tego powodu (zakupów internetowych) się z niej wycofałem.
    > Nie wiem jakim cudem, ale przychodziły mi kilkudolarowe transakcje (za porno
    > strony?), których PKO BP nie respektuje do reklamacji, bo kwota za mała.

    To jest jakieś minimum podpadające do reklamacji? A pewnie jak masz 10
    zł "niedozwolony" debet, to chcą "zaraz, natychmiast..." :((

    > Osobiście uważam, ze na razie do płatności w Internecie nadają się wyłącznie
    > portmonetki. ( tylko tyle forsy ile chce wydać za chwilę)

    tzn. masz rachunek-kartę na którą przelewasz ze swojego konta tyle $
    ile, za chwilę wydasz (no i ta karta musi być bez możliwości zrobienia
    na niej debetu...) - jaka karta na to pozwala?

    --
    Your universe is only a
    product of your mind