  • 1. Data: 2002-08-24 21:27:56
    Temat: e-superkonto w PKOBP
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Pytam grupowiczów posiadających w/w konto: czy kartą wirtualną dodawaną
    do takiego rachunku można płacić w netku, czy może jest to zwykła VE,
    tylko bez plastikowej postaci? Co to za karta? Visa, MC? Rozumiem że
    otrzymuję na karteluszku numer karty, datę ważności i ew. CVC... Czy tą
    kartą próbował ktoś płacić w amerykańskich e-sklepach? (konkretnie mam
    na myśli Amazon - potrzebuję pilnie kupić kilka rzeczy, a znalazłem je
    tylko tam...). Czy są jakieś opłaty za tą kartę (za "wyrobienie",
    obsługę, %prowizji, itp).
    Wolę popytać tutaj, bo szczerze powiedziawszy od pań (nie)dysponentek z
    oddziału nie dowiem się zbyt wiele...)

    --
    As the Darkness creeps over the Northern mountains of Norway
    and the Silence reach the woods,

  • 2. Data: 2002-08-26 06:22:12
    Temat: Re: e-superkonto w PKOBP
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 24 Aug 2002 23:27:56 +0200, "Gibson (x86) or compatible"
    <m...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    >Pytam grupowiczów posiadających w/w konto: czy kartą wirtualną dodawaną
    >do takiego rachunku można płacić w netku,

    tak

    > czy może jest to zwykła VE,tylko bez plastikowej postaci?

    A to byla by prawdziwa osobliwosc :). Ciekawe jakie moglaby miec
    zastosowanie :D

    > Co to za karta? Visa, MC?

    Visa

    >Rozumiem że
    >otrzymuję na karteluszku numer karty, datę ważności i ew. CVC...

    tak

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-08-26 19:46:43
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:

    > tak

    No to biegnę... to znaczy jutro zakładać to konto :))

    > A to byla by prawdziwa osobliwosc :). Ciekawe jakie moglaby miec
    > zastosowanie :D

    No wiesz... z PKO BP nigdy nic nie wiadomo... ;))

    > tak

    Dzięki za info...

    NP: Agathodaimon - "Chapter III"

    --