  • 1. Data: 2003-03-21 19:11:15
    Temat: VC Idea Profit - jak dlugo?
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    Witam.
    Ponad 2 tygodnie temu zlozylem wniosek o ww karte i do tej pory nie
    mam od BZWBK zadnej odpowiedzi :(
    Czy to rzecz normalna, czy moze o mnie zapomnieli? ;)
    Kiedy pytalem pania odbierajaca wniosek o czas oczekiwania na jego
    rozpatrzenie, nie byla mi w stanie nic konkretnego powiedziec :(

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 2. Data: 2003-03-22 13:30:10
    Temat: Re: VC Idea Profit - jak dlugo?
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    Normalka. Ja od momentu zlozenia, do momentu odebrania karty czekalem okolo
    2 msc.
    MM

  • 3. Data: 2003-03-22 15:04:34
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    Michał Masłowski wrote:

    > Normalka. Ja od momentu zlozenia, do momentu odebrania karty
    czekalem
    > okolo 2 msc.

    Ile???????
    No to niezle :(
    W maju konczy mi sie vc w Lukasie, wiec w kwietniu musialbym
    zrezygnowac ze wznowienia...
    A jak bzwbk mi odmowi to zostane na lodzie...
    Czy jesli spelniam wymagania to jest na 100% pewne, ze karte mi dadza?

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 4. Data: 2003-03-22 16:58:37
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    Użytkownik "m@rkop" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A jak bzwbk mi odmowi to zostane na lodzie...
    > Czy jesli spelniam wymagania to jest na 100% pewne, ze karte mi dadza?

    Z VC Idea Profit są pewne problemy, bo BZWBK sprawdza w Idei, czy jestes
    uzytkownikiem programu profit i to sprawdzanie podobno odbywa sie raz na
    chyba 2 tygodnie. Wiec jak sie nie wstrzelisz, to czas sie wydluza o 2 tyg.
    Czasami odpowiedz z Idei nie przychodzi, wiec wtedy juz nikt tam nie wie co
    zrobic w takim przypadku (brak procedury :)) i trzeba wniosek wysylac
    ponownie. Ja chcialem karte ze zdjeciem, a dostalem bez zdjecia, co
    oczywiscie reklamowalem i zanim od nowa zrobili karte znowu minelo kilka
    tygodni. Wiec podsumowujac u mnie caly proces od momentu zlozenia wniosku,
    to momentu gdy mialem karte w reku trwal rowne 2 msc.

    Co do kryteriów, to z tego co wiem, to nie robią takich cyrków jak Citi,
    wiec jak spelniasz wymogi dochodowe, to karte dostaniesz. Chyba, ze o czyms
    nie wiem. Jezeli ktos mial w tej materii negatywne doswiadczenia, to zapewne
    sie teraz odezwie.

    Pozdr.
    MM

  • 5. Data: 2003-03-22 19:59:02
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    Michał Masłowski wrote:

> [...]
    > jestes uzytkownikiem programu profit i to sprawdzanie podobno odbywa
    > sie raz na chyba 2 tygodnie. Wiec jak sie nie wstrzelisz, to czas

    Rozumiem.

    >Czasami odpowiedz z Idei nie przychodzi, wiec wtedy
    > juz nikt tam nie wie co zrobic w takim przypadku (brak procedury :))
    > i trzeba wniosek wysylac ponownie.

    Mam tylko nadzieje, ze ze mna tak nie bedzie. Nie jestem uczestnikiem
    tego programu. Mimo zlozenia wniosku o przystapienie pol roku temu,
    idea do tej pory mi nie odpowiedziala...

    > Co do kryteriów, to z tego co wiem, to nie robią takich cyrków jak
    > Citi, wiec jak spelniasz wymogi dochodowe, to karte dostaniesz.

    Jesli tak, to moge udac sie do Lukasa...

    > Chyba, ze o czyms nie wiem. Jezeli ktos mial w tej materii negatywne
    > doswiadczenia, to zapewne sie teraz odezwie.

    Oby...
    Dzieki za info :)

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 6. Data: 2003-03-24 08:42:37
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    m@rkop wrote:

    > Ile???????
    > No to niezle :(
    > W maju konczy mi sie vc w Lukasie, wiec w kwietniu musialbym
    > zrezygnowac ze wznowienia...

    chyba wiele osob zrezygnuje teraz z drogiej i slabej VC w Luciasie - czy
    jakis inny bank nie powinien zorganizowac promocji polegajacej na
    "przejsciu" VC Lucasa do siebie np. bez dlugotrwalych procedur i przy
    znizkowych oplatach ? Polecam to uwadze kierownikom bankow oferujacych
    kredytowe Visy.

    D.

  • 7. Data: 2003-03-24 17:06:16
    Temat: Odp: VC Idea Profit - jak dlugo?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Mam tylko nadzieje, ze ze mna tak nie bedzie. Nie jestem uczestnikiem
    > tego programu. Mimo zlozenia wniosku o przystapienie pol roku temu,
    > idea do tej pory mi nie odpowiedziala...

    Musisz byc uczestnikiem, jesli chcesz miec naliczane punkty Profit. Moja
    zona
    dostala karte Profitowa. Ale okazalo sie szybko, ze ona jest tylko
    quasi-Profitowa, bo nie ma numeru Profit na karcie. Po moich wielu
    interwencjach (albo probach) okazalo sie, ze pomimo, ze zona ni ma karty
    Profit (takiej prawdziwej z numerem Profit na karcie), to punkty sa
    naliczane.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2003-03-24 18:13:10
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    Maciej Loret wrote:

    > Musisz byc uczestnikiem, jesli chcesz miec naliczane punkty Profit.

    To, to ja wiem :)

> [...]
    > interwencjach (albo probach) okazalo sie, ze pomimo, ze zona ni ma
    > karty Profit (takiej prawdziwej z numerem Profit na karcie), to

    Mam nadzieje, ze ze mna bedzie tak samo... :)

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop