  • 1. Data: 2003-03-21 16:27:33
    Temat: KK w Citi - odmowa
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    chciałem zapytać szanownych grupowiczów o znane Wam przyczyny odmowy
    przyznania KK w Citi. Znajomej mi osobie bank odmówił przyznania karty
    oczywiście powołując się na to, że nie ma obowiązku uzasadniania. Polityka
    kredytowa im nie pozwala...

    W związku z tym może mi ktoś powie czy jest sens się odwoływać, bo stan jest
    taki, że dochody tej osoby ponad dwukrotnie przewyższają wymagania, jest ona
    zatrudniona u tego samego pracodawcy od półtora roku - obecnie na umowę o
    pracę, wcześniej była to umowa zlecenia. Firma nie jest w likwidacji ani w
    stanie upadłości i wydawać by się mogło, że to tylko formalność, by kartę
    dosać. Nie wchodzi w grę także nieuregulowany stosunek do służby wojskowej,
    bo jest to kobieta.

    Powiedzcie - na co jeszcze Citi zwraca uwagę, co decyduje o nieprzyznaniu
    karty. Dodam jeszcze, że nie brała ona nigdy żadnych kredytów, nie ma innych
    kart ani kredytu odnawialnego.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2003-03-21 18:25:25
    Temat: Re: KK w Citi - odmowa
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:

    > dosać. Nie wchodzi w grę także nieuregulowany stosunek do służby wojskowej,
    > bo jest to kobieta.

    A ile ma lat? Może jest za młoda...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-03-21 21:53:50
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości

    > A ile ma lat? Może jest za młoda...

    Grupa zawodowa do jakiej nalezy... BTW o przyczyny odmowy jak trafi sie na
    zyczliewego CitiPana mozna sie dowiedziec w oddziale.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-03-21 23:00:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:

    > Grupa zawodowa do jakiej nalezy... BTW o przyczyny odmowy jak trafi sie na
    > zyczliewego CitiPana mozna sie dowiedziec w oddziale.

    Kiedyś pamiętam, że informowali pisemnie o decyzji odmowy...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-03-22 00:22:31
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Grupa zawodowa do jakiej nalezy... BTW o przyczyny odmowy jak trafi sie na
    > zyczliewego CitiPana mozna sie dowiedziec w oddziale.

    Lat 24, grupa zawodowa - prawnicy. Co do CitiPana, to pewnie będzie problem
    z określeniem, w którym, bo załatwiane to było przez agenta (a może w każdym
    będą wiedzieć?). Swoją drogą - jest sens się odwoływać czy to strata czasu?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2003-03-22 00:25:11
    Temat: Odp: KK w Citi - odmowa
    Od: "- - - > h o r <- - -" <h...@o...pl>

    > A ile ma lat? Może jest za młoda...

    heh wiek nie ma takiego znaczenia - znam osoby
    ktorym wydano karte podstawową mastercarda i vise
    a byly tylko kilka miesiecy po 18 urodzinach....
    heh ... chociaz to w pekao bylo a to citi...

    pozdr
    hor

  • 7. Data: 2003-03-22 00:39:45
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Lat 24, grupa zawodowa - prawnicy.

    ot i masz odpowiedz... prawnicy , politycy i kilkla innych zawodów - zawody
    podwyższonego ryzyka. była pare tygodni emu affera na te temat.

  • 8. Data: 2003-03-22 09:58:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    "- - - > h o r <- - -" <h...@o...pl> wrote:

    > heh wiek nie ma takiego znaczenia - znam osoby
    > ktorym wydano karte podstawową mastercarda i vise
    > a byly tylko kilka miesiecy po 18 urodzinach....
    > heh ... chociaz to w pekao bylo a to citi...

    Właśnie. A moja jest o Citi.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2003-03-22 10:37:45
    Od: "krab" <_...@h...pl____>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Swoją drogą - jest sens się odwoływać czy to strata czasu?

    zdecydowanie szkoda czasu, malo to bankow dokola ?

  • 10. Data: 2003-03-22 11:36:06
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 22 Mar 2003 01:39:45 +0100, "Piotrwarez"

    >ot i masz odpowiedz... prawnicy , politycy i kilkla innych zawodów - zawody
    >podwyższonego ryzyka. była pare tygodni emu affera na te temat.

    Citi lubi byc oryginalne, w wielu innych bankach prawnicy to jedna z
    najbardziej porzadanych grup zawodowych.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730