  • 1. Data: 2003-03-21 16:31:50
    Temat: Przelew Pekao SA > PKO BP - problem
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    Witam,

    Mam problemy z otrzymaniem pieniedzy na moje konto w PKO BP. Przelew z
    Pekao SA robiony przez I-net nie moze dojsc do skutku z powodu numeru
    konta. Podawalem numer w postaci:
    37 10201811 773322470 - zly
    podalem wiec taki, jaki uzywam robiac przelewy z mBanku:
    10201811-3710201811773322470 - tez zle!

    Jaki w koncu numer mam podac? Pomozcie bo oszaleje...

    nijou

  • 2. Data: 2003-03-21 17:17:54
    Temat: Re: Przelew Pekao SA > PKO BP - problem
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    Jeszcze dopowiem: sciagnalem program IBANator, ktory przekonwertowal mi
    moj 'stary' numer PKO BP [10201837-96901-270-41] na cos takiego
    (pol-NRB) :

    61 1020 1837 9690 1270 41

    Czy ten ostatni jest prawidlowy i da sie przelac kase?

    nijou

  • 3. Data: 2003-03-21 18:58:34
    Od: <s...@s...com>

    Najlepiej zadzwon do swojego banku a oni ci pomoga i wszystko wyjasnia.A
    jesli chodzi o nowy typ numeracji kont to numer powienien skladac sie z 26
    cyfr bez zadnych kresek ani odstepow czyli:
    xxyyyyyyyyzzzzzzzzzzzzzzzz
    x - dwie pierwsze cyfry (liczba kontrolna)
    y - osiem kolejnych cyfr (numer rozliczeniowy banku)
    z - szesnascie kolejnych cyfr (numer rahunku klienta)

    --
    ----
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-03-21 19:13:34
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG> napisał w wiadomości

    > Mam problemy z otrzymaniem pieniedzy na moje konto w PKO BP. Przelew z
    > Pekao SA robiony przez I-net nie moze dojsc do skutku z powodu numeru
    > konta.

    W Telepeakao24 na stronie logowania jest jest informacja:
    http://www.pekao.com.pl/ewww5.xml?/sid=65/lang=PL/40
    0378-024865-44812
    a tam można poczytać:

    07.03.2003 Wskazówki dla Klientów składających zlecenia do Banku PKO BP

    W związku ze zwrotami przelewów dokonywanych na rachunki do Banku PKO BP
    prosimy, aby dyspozycje składane na rachunki prowadzone w Banku PKO BP były
    składane w formacie podanym poniżej.

    Przy składaniu zlecenia na numer rachunku w formacie: yy10203639-xxxxxxxxx
    dyspozycje należy złożyć w postaci:

    10203639-yy10203639-xxxxxxxxx
    lub
    10203639-yy10203639xxxxxx-xxx

    gdzie:
    10203639- przykładowy numer rozliczeniowy oddziału w Banku PKO BP
    yy - cyfry kontrolne nadawane przez Bank PKO BP
    xxxxxxxxx - numer rachunku klienta w oddziale PKO BP (w przypadku klientów
    korporacyjnych numer rachunku może być dłuższy niż 9-cio cyfrowy)

    TomekD

  • 5. Data: 2003-03-21 21:24:56
    Od: "patison" <p...@a...net>

    > Jaki w koncu numer mam podac? Pomozcie bo oszaleje...

    10201811-773322470

    tak powinno byc ok

    --
    pozdrawiam