  • 11. Data: 2004-05-27 14:30:57
    Temat: Re: Uwaga na PZ w mBanku
    Od: "K. K." <o...@p...onet.pl>

    > A ciekawe co by bylo jakby ktos np po paru latach chcial zrezygnowac z PZ
    > albo nawet w ogole rozwiazac umowe i zmienilby mu sie troche podpis.
    > Chyba bylby skazany na mBank do konca zycia...

    Od tego jest notariusz. To jest bank wirtualny, i będąc jego klientem
    powinieneś mieć wyobrażenie jak może funkcjonować.

  • 12. Data: 2004-05-27 14:32:51
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "K. K." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Od tego jest notariusz. To jest bank wirtualny, i będąc jego klientem
    > powinieneś mieć wyobrażenie jak może funkcjonować.

    A tak przy okazji - jak odbywa sie zmiana wzoru podpisu w mBanku?

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2004-05-27 14:41:57
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >To już ostatni rodzynek, grono wymiera śmiercią naturalną :).
    >(ewentualnie nie korzysta, to może zadowolona).

    Korzystam, jestem zadowolona, a na takie sytuacje jak ta z odwoływaniem PZ
    jest coś takiego jak reklamacja. Kolega Kapelusznik piszący o mSyfie zdaje
    się (z tego co pamiętam) nie ma tam nawet konta, ale za to "udziela" się w
    większości wątków nt. mbanku. Twojej sytuacji nie będę komentować ponownie,
    bo to nie ma sensu. BTW - kiedy skończy Ci się ta lokata antybelkowa, która
    "zmusza" Cię do posiadania konta w mbanku? Jak rozumiem z dniem jej
    zakończenia natychmiast zamykasz konto? No chyba, że założyłeś ją z
    premedytacją na 10 lat ;-))))) Podanie nowego numeru konta kontrahentom też
    nie powinno nastręczać aż takiego problemu, żeby się męczyć w tym banku ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2004-05-27 14:42:37
    Od: "K. K." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "K. K." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A tak przy okazji - jak odbywa sie zmiana wzoru podpisu w mBanku?

    Dyspozycja złożona na mlinii, potwierdzona później przesłanym oświadczeniem;
    http://www.mbank.com.pl/images/pdf/oswiadczenie_zmia
    na_danych.pdf

  • 15. Data: 2004-05-27 14:59:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "K. K." <o...@p...onet.pl> writes:

> [...]

    Powinno dac sie w takim banku wszystko zrobic kanalami wirtualnymi,
    bez kartki papieru.

    > Dyspozycja złożona na mlinii, potwierdzona później przesłanym oświadczeniem;

    A jesli nie moge podpisac sie tak jak kiedys? Sa takie przypadki, np.
    po wypadku czy cos. Co sie wtedy robi? W tym banku i w kazdym innym?

    Zreszta tak jak mam w dowodzie to ja sie w tej chwili nie umiem
    podpisac, chocby moje zycie od tego zalezalo...

    MJ

  • 16. Data: 2004-05-27 15:07:08
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 May 2004 16:41:57 +0200, w <c94umh$apq$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Korzystam, jestem zadowolona, a na takie sytuacje jak ta z odwoływaniem PZ

    No cóż, gratuluję niskich wymagań ;p.

    > kiedy skończy Ci się ta lokata antybelkowa, która
    > "zmusza" Cię do posiadania konta w mbanku? Jak rozumiem z dniem jej
    > zakończenia natychmiast zamykasz konto?

    Absolutnie nie zamknę. Muszę śledzić dalsze pasjonujące aktualizacje :)).\
    Mam nadzieję, że za którymś nie zniknie możliwość wypłaty w bankomatach BZWBK,
    do której mam zamiar wykorzystywać to konto do samego końca (tego "banku" lub
    mojego... nie, prędzej jednak mbanku).

    > No chyba, że założyłeś ją z
    > premedytacją na 10 lat ;-))))

    Nie, ale chyba przy obecnych % w banku może i tak opłacać się zerwanie i
    założenie gdzie indziej... :).

  • 17. Data: 2004-05-27 15:07:57
    Od: "K. K." <o...@p...onet.pl>

    > Powinno dac sie w takim banku wszystko zrobic kanalami wirtualnymi,
    > bez kartki papieru.

    Więc zmień podpis kanałami wirtualnymi. Objaw jeszcze jak to bezpiecznie
    zrobić.

> [...]
    >
    > Zreszta tak jak mam w dowodzie to ja sie w tej chwili nie umiem
    > podpisac, chocby moje zycie od tego zalezalo...

    Ale dowód masz, więc notariusz może potwierdzić nowy podpis złożony w jego
    obecności, o czym już pisałem.

  • 18. Data: 2004-05-27 15:29:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >No cóż, gratuluję niskich wymagań ;p.

    Może wreszcie napiszesz coś konkretnego. Bo jak na razie żadnych opisów
    mrożących krew w żyłach z Twoim i mbanku udziałem nie napisałeś. Zazwyczaj
    dopisujesz się tylko z uwagami w stylu "mSyf". Zapytany o konkrety - nie
    odpowiadasz.

    >Absolutnie nie zamknę. Muszę śledzić dalsze pasjonujące aktualizacje :)).\

    Tak myslałam - jednak obsesja. Normalny człowiek, jak mu jakiś usługodawca
    nie odpowiada to idzie do konkurencji.

> [...]
    BZWBK,
    >do której mam zamiar wykorzystywać to konto do samego końca (tego "banku"

    Równie marne uzasadnienie jak lokata antybelkowa.

    >Nie, ale chyba przy obecnych % w banku może i tak opłacać się zerwanie i
    >założenie gdzie indziej... :).

    Sprawdź jak zachowywały się % lokat antybelkowych w bankach. Mbank wypada tu
    całkiem korzystnie. Zresztą właśnie - skoro jest tak źle - dlaczego nie
    zerwiesz lokaty i nie wyniesiesz się w diabły? Bankomaty BZWBK masz np. za
    darmo w Lukasie? Podasz jakieś LOGICZNE uzasadnienie posiadania konta w
    mbanku przy Twojej o nich opinii?

  • 19. Data: 2004-05-27 15:38:27
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Korzystam, jestem zadowolona, a na takie sytuacje jak ta z odwoływaniem PZ
    > jest coś takiego jak reklamacja. Kolega Kapelusznik piszący o mSyfie zdaje
    > się (z tego co pamiętam) nie ma tam nawet konta,

    Kolega Kapelusznik ma tam trzy konta (dwa e-konta i emaxa) oraz lokaty
    antybelkowe.
    Utrzymuje stan 0.00 PLN na rachunkach od slynnego kwietniowego/majowego
    (2003) blamazu z przelewami typu 'zombie' (takie co to wstaly z grobu). I
    zawsze podkresla , ze nie o sam fakt zaistnienia takiego zdazenia poszlo, co
    o pozniejsze zalatwienie sprawy przez mBank (a w zasadzie jej nie
    zalatwienie).

    A ostatnio nawet rozwaza, zeby wyrobic sobie karty do ekont (a tak dla jaj,
    zeby narazic bank na dodatkowe koszty ;) )

    > ale za to "udziela" się w
    > większości wątków nt. mbanku.

    jedynie w co ciekawszych....

    > Twojej sytuacji nie będę komentować ponownie,
    > bo to nie ma sensu.

    alez oczywiscie, nie ma...

    MAd Hat
    ter

  • 20. Data: 2004-05-27 15:41:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    co
    > o pozniejsze zalatwienie sprawy przez mBank (a w zasadzie jej nie

    Super ;-)))) Następny "wojownik o jedyną słuszną sprawę darmowych przelewów
    w mbanku" . IMHO - nie odpowiada mi sposób obsługi lub tabela opłat, to się
    rozstaję z firmą. Ale nie! Lepiej pisać o mSyfie ;-)))) To takie "cool"
    przecież ;-)))))