  • 21. Data: 2004-05-27 15:52:15
    Temat: Re: Uwaga na PZ w mBanku
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > co
    >
    > Super ;-)))) Następny "wojownik o jedyną słuszną sprawę darmowych
    przelewów
    > w mbanku" .

    Jakie darmowe przelewy ? Ale o sooo choziii ???

    >IMHO - nie odpowiada mi sposób obsługi lub tabela opłat, to się
    > rozstaję z firmą.

    Zasadniczo sie rozstalem...

    MAd Hat
    ter

  • 22. Data: 2004-05-27 16:03:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jakie darmowe przelewy ? Ale o sooo choziii ???

    A pardon! No ale "przelewy zeszłoroczne" to juz trochę dawno temu były, a
    okres wypowiedzenia umowy to zdaje sie 30 dni. Nie miałes czasu wysłać jak
    rozumiem ;-)))) ?

    > Zasadniczo sie rozstalem...

    No chyba nie, skoro nadal wiąże Cię z nimi umowa, a na dodatek czujesz się w
    obowiązku pisac o mSyfie?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2004-05-27 16:16:56
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > A pardon! No ale "przelewy zeszłoroczne" to juz trochę dawno temu były, a
    > okres wypowiedzenia umowy to zdaje sie 30 dni. Nie miałes czasu wysłać jak
    > rozumiem ;-)))) ?

    Ale dlaczego upierasz sie, ze kazdy niezadowolony klient musi od razu
    wysylac ? Nie wolno byc niezadowlonym klientem i trwac w niezadowoloeniu ?
    Poza tym, mnostwo radosci jest z tego rachunko co chwila.... jak nie czarny
    poniedzialek, to wprowadzenie oplat za przelewy :))))

    > No chyba nie, skoro nadal wiąże Cię z nimi umowa, a na dodatek czujesz się
    > obowiązku pisac o mSyfie?

    Umowa i lokata antybelkowa :) (i SFI, dodam skrycie).
    Natomiast co do obowiazku... uwazam, ze uzywanie zwrotu ' w obowiazku' jest
    dalece niewlasciwe...

    MAd Hat
    ter

  • 24. Data: 2004-05-27 16:26:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ale dlaczego upierasz sie, ze kazdy niezadowolony klient musi od razu
    > wysylac ? Nie wolno byc niezadowlonym klientem i trwac w niezadowoloeniu ?

    No własnie tego nie rozumiem. Jest konkurencja na rynku, więc wybór jest
    prosty. Jakoś nie wyobrażam sobie, żeby wiązać się jakąkolwiek umową z
    firmą, którą uważam za syf.

    > Umowa i lokata antybelkowa :)

    Lokata może sobie leżec bez żadnej ingerecji z Twojej strony.

    > (i SFI, dodam skrycie).

    No niemożliwe! Trzymasz kasę w "syfie" ? Toż to aż niewiarygodne! Przecież
    jest tyle "korzystniejszych" ofert na rynku ;-))))) !

    > Natomiast co do obowiazku... uwazam, ze uzywanie zwrotu ' w obowiazku'
    jest
    > dalece niewlasciwe...

    Jakoś nie mogę zrozumieć braku konsekwencji. Wieszanie psów na firmie i
    jednocześnie trzymanie tam pieniędzy mając do wyboru konkurencję.

  • 25. Data: 2004-05-27 16:40:09
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisał:
    > No własnie tego nie rozumiem. Jest konkurencja na rynku, więc wybór
    > jest prosty. Jakoś nie wyobrażam sobie, żeby wiązać się jakąkolwiek
    > umową z firmą, którą uważam za syf.

    To się nazywa _hipokryzja_ ;-)

  • 26. Data: 2004-05-27 16:45:34
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > No własnie tego nie rozumiem. Jest konkurencja na rynku, więc wybór jest
    > prosty.

    Dlatego moje pieniadze leza u konkurencji, uzywam KK konkurencji.... wybor
    jest prosty !

    > Jakoś nie wyobrażam sobie, żeby wiązać się jakąkolwiek umową z
    > firmą, którą uważam za syf.

    Mlode dziewcze chyba z Ciebie....

    > Lokata może sobie leżec bez żadnej ingerecji z Twojej strony.

    I sobie lezy...podkreslam jeszcze raz, jezeli sie tam nawet zablaka jakis
    luzny pieniadz jest natychmiast transferowany do konkurencji....

    > No niemożliwe! Trzymasz kasę w "syfie" ? Toż to aż niewiarygodne!

    Niewiarygodne, acz prawdziwe ! Moze dlatego, ze nie w 'syfie', a rowniez u
    konkurencji. mBank jest tu tylko po

  • 27. Data: 2004-05-27 16:49:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dlatego moje pieniadze leza u konkurencji, uzywam KK konkurencji.... wybor
    > jest prosty !

    No to co Cie powstrzymuje przed wysłaniem wiadomego pisemka? Skoro nie
    trzymasz tam kasy?

    > Mlode dziewcze chyba z Ciebie....

    Co ma tu wiek kogokolwiek do rzeczy? Jeżeli jakaś firma mi nie odpowiada i
    na dodatek nie jest to monopolista, to idę do konkurencji. Przecież wiązanie
    sie z firmą uważaną przeze mnie za syf to czysta aberracja. Na dodatek w
    zakresie usług finansowych!

    > Niewiarygodne, acz prawdziwe ! Moze dlatego, ze nie w 'syfie', a rowniez u
    > konkurencji. mBank jest tu tylko po

    Pośrednikiem tak ;-) ? No ale korzystanie z usług syfu przy tak delikatnej
    kwestii jak inwestowanie pieniędzy? Toż to nieroztropne ;-))))) !

  • 28. Data: 2004-05-27 16:53:15
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 May 2004 17:29:48 +0200, w <c951g9$kvp$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > mrożących krew w żyłach z Twoim i mbanku udziałem nie napisałeś. Zazwyczaj
    > dopisujesz się tylko z uwagami w stylu "mSyf".

    Ja mSyf? Nawet nie śmiałbym tak nazywac tej tandety ;p

    > Zapytany o konkrety - nie
    > odpowiadasz.

    ROTFL. Jak to nie? Przecież podałem nie dalej jak wczoraj. Próbowałaś mi nawet
    pomóc, ale jak zwykle nie zrozumiałaś postu i odpowiadałaś nie na temat :P.

    Pamiętaj zresztą, że gdy ostatnim razem zapytałaś się o to, a ja
    odpowiedziałem, że dostałem list z propozycją *potężnego* limitu debetowego na
    podstawie obrotów w ciągu jednego miesiąca, to w tajemniczy sposób zniknęłaś z
    wątku :))).

    > Tak myslałam - jednak obsesja. Normalny człowiek, jak mu jakiś usługodawca
    > nie odpowiada to idzie do konkurencji.

    Ponowne problemy z czytaniem? Już dawno poszedłem. Ale to konto mnie pasjonuje,
    nie mogę przestać na bieżąco obserwować jego upadku.

    > BZWBK,
    > lub
    >
    > Równie marne uzasadnienie jak lokata antybelkowa.

    Rozumiem, że normalny człowiek gdy mui bank nie odpowiada, to zamyka konto i
    płaci podatek za parę lat do tyłu, "bo tak". Glenn, kiedy ostatni raz byłaś u
    lekarza? Za mniejsze idiotyzmy tu się trafia do KF.

    > całkiem korzystnie. Zresztą właśnie - skoro jest tak źle - dlaczego nie
    > zerwiesz lokaty i nie wyniesiesz się w diabły? Bankomaty BZWBK masz np. za

    Jestem sadomasochistą.

    > darmo w Lukasie? Podasz jakieś LOGICZNE uzasadnienie posiadania konta w
    > mbanku przy Twojej o nich opinii?

    Próbowałaś kiedyś czytać ze zrozumieniem czy to jednak jest AAAbsolutnie
    AAAwykonalne?

  • 29. Data: 2004-05-27 16:53:20
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]

    > No niemożliwe! Trzymasz kasę w "syfie" ? Toż to aż niewiarygodne!

    Niewiarygodne, acz prawdziwe ! Moze dlatego, ze nie w 'syfie', a rowniez u
    konkurencji. mBank jest tu tylko posrednikiem (pomijam TFI Skarbiec). I w
    tej roli jako tako sie sprawdza, a nawet jak sie nie sprwadzi (patrz: czarny
    poniedzialek) to stara sie zachowac twarz. Jak mu to wychodzi to juz inna
    sprawa...

> [...]
    >
    > Jakoś nie mogę zrozumieć braku konsekwencji. Wieszanie psów na firmie i
    > jednocześnie trzymanie tam pieniędzy mając do wyboru konkurencję.

    Dziecko, a co Ci tak naprawde chodzi ?
    Napisalem wyraznie i to wielokrotnie, ze _nie_ trzymam_ _tam_ _pieniedzy_ i
    ze nie posiadam _zadnej_ _karty_ z logo _mBank_ !!!
    O to, ze wisi gdzies sobie jakis prawie martwy rachunek ? I, ze komus sie
    nie chce go zamykac ?
    Jak wprowadza oplate za prowadzenie, to nie boj nic, zmobilizuje sie.

    Z mojej strony EOT, nie mam sensu dalej palowac powietrza....

    MAd Hat
    ter

  • 30. Data: 2004-05-27 16:54:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 May 2004 17:52:15 +0200, w <c952mj$l9c$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał(-a):

    > Jakie darmowe przelewy ? Ale o sooo choziii ???

    Oj kolego, fałszywie zakładasz, że Glenn czyta na co odpisuje.
    Porzuć wszelką nadzieję :))).