  • 51. Data: 2004-05-27 22:47:43
    Temat: Re: Uwaga na PZ w mBanku
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To ciekawe jak to będzie w mojej sytuacji. Rachunki w idei płaciłem
    > przez pz. Umowa z ideą mi się skończyła, więc mam zamiar odwołać pz
    > wysyłając pismo tylko do mBanku. Widzę, że mogą być problemy...

    Hmmm, ... bo też nie potrafisz się 2x tak samo podpisać?;-)))

  • 52. Data: 2004-05-28 08:04:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Dla każdego nie umiejącego czytać na pewno trolluję. Idź, poćwicz czytanie
    ze
    >zrozumieniem i wróć (albo lepiej nie). EOT.

    Wiesz co? Pieprzysz jak potłuczony. Jak juz wymyslisz dlaczego propozycja
    zaciągnięcia kredytu była taka beee i znajdziesz lepsze uzasadnienie
    dlaczego "musisz" mieć konto w mbanku, to możesz dać znać. EOT.

  • 53. Data: 2004-05-28 11:01:35
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 28 May 2004 10:04:42 +0200, w <c96roi$nt8$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Wiesz co? Pieprzysz jak potłuczony. Jak juz wymyslisz dlaczego propozycja
    > zaciągnięcia kredytu była taka beee i znajdziesz lepsze uzasadnienie
    > dlaczego "musisz" mieć konto w mbanku, to możesz dać znać. EOT.

    Była wybitnie nieprzemyślana, bo wystarczyło przelać trochę pieniędzy między
    swoimi rachunkami w różnych bankach, aby od razu dostać propozycję limitu w
    wyjątkowo dużej wysokości.

    Ale widzę, że zrozumienie tego bezsensu przekracza twoje możliwości.
    Wgraj sobie nowy moduł Pretorianów, ten nie zdaje egzaminów ;p

  • 54. Data: 2004-05-29 12:49:05
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 28 May 2004 00:47:43 +0200, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Hmmm, ... bo też nie potrafisz się 2x tak samo podpisać?;-)))

    ja czasem podpisuję się imieniem i nazwiskiem a czasem inicjałem
    imienia i nazwiskiem - i już są dwa - oba jak najbardziej moje.
    --
    Jarek Andrzejewski