  • Data: 2004-01-10 11:04:21
    Temat: Re: Uszkodzona paczka z VWbanku.
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Jan 2004 10:15:28 +0100, "Grzegorz Niedzwiecki"
    <g...@n...pl> wrote:

    >Raczej nie
    Czy masz 100% pewność ? Sądze, że nie ... stąd Twoje "raczej" ;)

    >A otwarcie obudowy tokena spowoduje rozerwanie zbiornika z cieczą która
    >zniszczy token.
    Obudowa nie wygląda na otwieraną, co nie znaczy oczywiście że nie
    była, ale dla mnie sam fakt, że jakaś niepowołana osoba macała mój
    token zanim ja go dostałem jest nie do przyjęcia ... dlatego będę go
    wymieniał.

    pzdr,
    Dentarg

    --