  • 11. Data: 2004-12-09 10:05:52
    Temat: Re: Usd/Pln - 24 godziny
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    news:cp7kv0$ool$1@news.onet.pl...

    > Nie Ty jeden - aż taka odważna to ja nie jestem ;-)

    Odnowilem L przy 3,1250/3,1280
    :) Moze teraz trafie blizej gorki przy wychodzeniu. Stop-loss 3,0950

  • 12. Data: 2004-12-09 13:14:55
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    Pytanie laika proszę sie nie śmiać

    gdzie można o tym poczytac - ale językiem dla początkujących ?

    bo brzmi ciekawie ale trochę jakbyście po hebrajsku rozmawiali
    ;-)

  • 13. Data: 2004-12-09 14:06:06
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    Użytkownik "Paweł" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie laika proszę sie nie śmiać
    >
    > gdzie można o tym poczytac - ale językiem dla początkujących ?
    >
    > bo brzmi ciekawie ale trochę jakbyście po hebrajsku rozmawiali

    Na sasiedniej grupie pl.biznes.wgpw na tak zadane pytanie podadza ci setki
    linkow i wyjasnien :)

    Malin

  • 14. Data: 2004-12-10 00:29:51
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>