  • 31. Data: 2004-02-20 10:04:20
    Temat: Re: Urząd Skarbowy - zwrot z podatku i mBank
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> wrote:
    > Użytkownik Tomasz Matuszewski t...@n...artcom.pl ...

    > W sumie to doczepili sie prawdy bo przecież zarówno ty jak i żona jesteście
    > posiadaczami więc napisałeś na NIP-ach prawdę. A dlaczego sie tego czepiaja
    > - zapytaj czy jak byś napisał że posiadaczem jest twoja ciotka to pieniadze
    > pójdą na ciotkę czy tak czy tak pójda na ciebie. A jak juz ci pani odpowie
    > ze na ciebie (bo US pomimo tego ze podasz na NIP-3 ze właścicielem konta
    > jest ktos inny niz ty - i tak wysle pieniazki piszac na przelewie ze konto
    > jest twoje) to zapytaj po co cie wzywa!!!

    System się doczepił tego, że miał dwie pozycje o tych samych nr
    rachunku, ale różnych właścicielach... w tym roku się akurat czepił
    :/ Ale byłem i sprawę załatwiłem. Dopisałem na zeznaniu poprawke i
    tyle. Nawet sprawnie poszło - ale musiałem się urwać z pracy. Czyli
    trzeba wpisywać współwłaścicieli...
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Nie przynosi hanby niedotrzymywanie obietnic wymuszonych sila."

  • 32. Data: 2004-02-20 11:11:57
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Tomasz Matuszewski" <t...@n...artcom.pl> napisał w wiadomości
    > tyle. Nawet sprawnie poszło - ale musiałem się urwać z pracy. Czyli
    > trzeba wpisywać współwłaścicieli...

    Niekoniecznie - wystarczy wpisywać tego samego właściciela na obu nipach.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 33. Data: 2004-02-20 11:13:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik blad blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl ...

    > Taka sytuacja ze wysla na stary nr i tak jest lepsza od tej ktora
    > zdazyla sie kilka lat temu jak bylo przejscie z 6 na 8-cyfrowe numery
    > oddzialow. US zamiast wykonac jakies poprawki korzystajac z KIRowskich
    > danych po prostu wszystkie informacje o rachunkach wyslalo w kosmos a
    > forse przyslalo poczta :-) *** blad ***

    Ciekawe czy w tym roku beda próbować wysyłać na stare numery rachunków.
    Teraz jest jeszcze gorzej bo jak wyślą pocztą to pobieraja prowizję
    (Poczta)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 34. Data: 2004-02-20 11:13:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

> [...]

    >:/ Ale byłem i sprawę załatwiłem. Dopisałem na zeznaniu poprawke i
    > tyle. Nawet sprawnie poszło - ale musiałem się urwać z pracy. Czyli

    Nie trzeba, tylko trzeba być konsekwentnym. Ale tak jak pisałem - system
    komputerowy przyjmie wszystko - on nie sprawdza automatycznie tego - oni
    sie czepiaja bo stwierdzaja ze pewnie nie wiesz kto est posiadaczem
    rachunku.
    Ale najgorsze jest i tak to ze po tej całej zabawie wyślą przelew nie
    posługując sie danymi z NIP-3 ( z pola posiadacz rachunku) i czasem jakiś
    nadgorliwy bank może przelew odrzucić, w momencie gdy chciałbyś zwrot na
    konto kogoś o innym nazwisku.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 35. Data: 2004-02-20 11:29:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Budzik"
    > Ciekawe czy w tym roku beda próbować wysyłać na stare numery rachunków.
    > Teraz jest jeszcze gorzej bo jak wyślą pocztą to pobieraja prowizję
    > (Poczta)

    tak juz bylo w zeszlym roku, ale ci ktorzy na NIP3 podawali kiedys rachunek w
    formacie nie-NRB to powinni go poprawic - przeciez od 1 VII elixir nic w starym
    formacie nie przyjmie
    *** blad ***

  • 36. Data: 2004-02-20 11:53:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

> [...]

    > rachunek w formacie nie-NRB to powinni go poprawic - przeciez od 1 VII
    > elixir nic w starym formacie nie przyjmie

    Dokładnie, choć słyszałem (nie wiem czy to prawda) że niektóre banki
    jeszcze nowych numerów nie mają - no chyba ze w ostatnim okresie wszystkie
    juz nowa numeracje wprowadziły.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 37. Data: 2004-02-20 12:50:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Budzik"
    > Dokładnie, choć słyszałem (nie wiem czy to prawda) że niektóre banki
    > jeszcze nowych numerów nie mają - no chyba ze w ostatnim okresie wszystkie
    > juz nowa numeracje wprowadziły.

    pekao sa wprowadza nowe NRB dopiero po przejsciu na nwy system, a chyba jeszcze
    nie odtrąbili przejscia wszystkich oddziałów, czyli część nie zna jeszcze nowych
    numerów
    *** blad ***

  • 38. Data: 2004-02-23 07:03:47
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jeszcze
    > nie odtrąbili przejscia wszystkich oddziałów, czyli część nie zna jeszcze

    Fakture z TP SA do zaplaty w bm dostalem ze starym numerem rachunku...
    Konto w Banku Handlowym.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 39. Data: 2004-02-23 10:04:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Slawek Kos s...@p...gazeta.pl ...

    > Fakture z TP SA do zaplaty w bm dostalem ze starym numerem rachunku...
    > Konto w Banku Handlowym.

    Dokładnie, ja też, ale w przypadku TP nie wiem czy nie znają nowego numeru
    rachunku czy to ich niekompetencja.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")