  • Data: 2020-01-06 19:53:32
    Temat: Re: Umowa nieważna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 6 Jan 2020 11:02:39 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > I długo tak pobierali? Bo co do zasady ja mam umowę z bankiem, ze mi za

    Pare lat

    > darmo będą to sklepy rozliczać. Nigdy z pracownikami sklepów się nie
    > kłóciłem, tylko dokumentowałem to i do banku pisałem z prośbą zwrot tych
    > opłat, bo miało być dawno. Działało to tak, że bank się pieniaczył do
    > tego, kto mu przysyłał takie rozliczenie, a ci kolejno dalej aż do
    > sklepu. Sklepy miały w umowach kary umowne, za takie praktyki i mniej
    > więcej po roku w mojej okolicy poznikały karteczki, że kartą, to od 10
    > zł, czy że doliczamy 1% do płatności kartą. Fakt, kilka sklepów padło,

    Co na to polskie prawo czy umowy z bankami(raczej sklepow) to nie
    wiem, ale oni sprytni byli - to nie byla oplata za platnosc karta,
    tylko rabat za platnosc gotowka.

    A cennik zawieral ceny z rabatem - i stosowna informacje.

    > ale trudno powiedzieć, czy dlatego, ze te kary były bardzo wysokie, czy
    > z tego powodu, że jak ktoś miał wybór, czy wyjście do sklepu ze spacerem
    > do bankomatu łączyć, czy nie, to pewnie wolał nie.

    Komputery to specyficzny towar byl. A klient mial wybor - obrazic sie,
    przespacerowac do bankomatu, zaplacic wiecej.

    Sklep jakos przestal dzialac, ale trudno powedziec dlaczego.
    To chyba juz bylo potem, jak zniosl ten rabat, bo i prowizje kartowe
    spadly.

    J.