  • 1. Data: 2020-01-04 00:11:31
    Temat: Umowa nieważna
    Od: Marek <f...@f...com>

    https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/wyrok-w-sprawie-panst
    wa-dziubakow-umowe-uznano-za-niewazna,997584.html

    Cytat miesiąca:

    "[Pełnomocnik banku] W trakcie mowy końcowej poinformował, że w
    przypadku unieważnienia umowy bank będzie dochodził wynagrodzenia za
    korzystanie z kapitału."

    No żesz kjmac, a niby na czym bank zarabia???

    --
    Marek

  • 2. Data: 2020-01-04 00:39:30
    Temat: Re: Umowa nieważna
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marek pisze tak:

    > "[Pełnomocnik banku] W trakcie mowy końcowej poinformował, że w
    > przypadku unieważnienia umowy bank będzie dochodził wynagrodzenia za
    > korzystanie z kapitału."

    a dzis w radio powiedzieli ze w sumie to od tego
    korzystania z kapitału to stracili ;)

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 3. Data: 2020-01-04 10:55:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 04 Jan 2020 00:11:31 +0100, Marek napisał(a):
> [...]
    > korzystanie z kapitału."
    >
    > No żesz kjmac, a niby na czym bank zarabia???

    Masz na mysli, ze powinnismy skarzyc banki o zalegle odsetki z kont
    rozliczeniowych ?

    Widac jak bank korzysta z kapitalu klientow, to jest uczciwe, jak
    klient z kapitalu banku - to juz nie :-)

    J.

  • 4. Data: 2020-01-04 15:21:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 4 stycznia 2020 00:11:47 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > korzystanie z kapitału."
    >
    > No żesz kjmac, a niby na czym bank zarabia???

    Hmm, ale rozjaśnij tą tezę, czyli "ale o so chozi?".
    Czy to było tak oczywiste że nie musiał mówić?
    Czy że fuj taki bank?
    Czy coś innego?

  • 5. Data: 2020-01-04 22:55:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Jan 2020 06:21:54 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
    wa-dziubakow-umowe-uznano-za-niewazna,997584.html

    > Hmm, ale rozjaśnij tą tezę, czyli "ale o so chozi?".
    > Czy to było tak oczywiste że nie musiał mówić?

    Ja sie domyslam, ze chodzi o to, ze bank zwykł korzystac z pieniedzy
    klientow, i to nie placac im zadnego wynagrodzenia :-)

    Co prawda konto beplatne, przelewy bezplatne, karty bezplatne ...a
    nie, za karty placa sklepy ...

    J.

  • 6. Data: 2020-01-05 09:03:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-01-04 o 00:11, Marek pisze:
> [...]
    > korzystanie z kapitału."
    >
    > No żesz kjmac, a niby na czym bank zarabia???

    Na *umownym* korzystaniu z kapitału.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2020-01-05 12:59:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 4 Jan 2020 22:55:27 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Co prawda konto beplatne, przelewy bezplatne, karty bezplatne ...a
    >nie, za karty placa sklepy ...
    Wszystko co płacą sklepy tak naprawde płacą klienci.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 8. Data: 2020-01-06 00:19:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Jan 2020 12:59:39 +0100, WAM napisał(a):
    > Wszystko co płacą sklepy tak naprawde płacą klienci.

    I tak, i nie.
    Bo jesli obok jest drugi sklep ...
    Teraz co prawda trudno znalezc sklep, ktory kart nie przyjmuje.

    Kiedys byl sklep komputerowy Arest ktory doliczal sobie 1% za platnosc
    karta. Byl jednym z tanszych ... ale roznice cen potrafily byc wieksze
    miedzy sklepami.
    Od tegu czasu prowizje karciane spadly.

    A obsluga gotowki tez kosztuje.

    J.

  • 9. Data: 2020-01-06 09:00:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Kiedys byl sklep komputerowy Arest ktory doliczal sobie 1% za platnosc
    > karta. Byl jednym z tanszych ... ale roznice cen potrafily byc wieksze
    > miedzy sklepami.
    proline "daje" 2.5% upustu za płatność gotówką lub przelewem. z tym że
    widoczne u nich ceny mają już ten upust wliczone.
    > Od tegu czasu prowizje karciane spadly.
    troszeczkę. małe sklepy (nie sieciowe) płacą trochę mniej niż 1% plus
    opłata miesięczna 50zł
    > A obsluga gotowki tez kosztuje.
    raczej nie.

    ToMasz

  • 10. Data: 2020-01-06 10:30:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-05 o 09:03, Liwiusz pisze:
    > Na *umownym* korzystaniu z kapitału.

    Tutaj bank naruszył prawo umowa zostanie unieważniona a bank poniesie
    karę za swoje postępowanie.

    Menel który okradnie budkę z piwem nie może żądać odszkodowania gdy
    zostanie złapany bo w tym czasie mógł okraść inne budki i "zarobić"

    No chyba że jest członkiem nadzwyczajnej kasty.

    A ostatnio okazało się że jak na straganie krzykniesz "złodzieje" To
    straganiarka może się poczuć urażona i pozwać krzykacza.

    Jak widać orzecznictwo się zmienia. Nie zawsze w kierunku który by nam
    się podobał.

    Czy bankom ;-)