  • Data: 2020-01-06 23:16:53
    Temat: Re: Umowa nieważna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 6 Jan 2020 22:47:04 +0100, ToMasz napisał(a):
    > co do gotówki.
    > sklepiki, znaczy takie do 100m2 mają dziennie 1 tys obrotu. więc jak raz
    > na tydzień własciciel "zaliczy" bankomat - styknie. nawet za bardzo

    W sensie "wplatomat" ?

    > liczyć nie musi. Jedyny problem jaki ja widzę, to wydawanie reszty. A
    > jakby wszyscy polacy zamiast kart płatniczych używali blika, to za
    > zaoszczędzone dla visy i mastercard pieniądze, dobre kilka kilometrów
    > autostrady można by wybudować.

    A wiadomo ile z Polski ma Visa i Mastercard ?

    Bo jak znam zycie to polskie banki na tym zarabiaja (choc one czesto
    niepolskie), i Polcard itp, i producent terminali (tajwanski?) i
    producent kart, i polska telekomunikacja ...
    wiec ile z tego ma Visa ?

    > No ale musisz 6 cyfr wklepać - to za duży kłopot dla lemingów

    I telefon miec naladowany, i transmisje danych wlaczona.
    Karta IMO lepsza.

    Niemcy sie kiedys zbuntowaly ... i wymyslili wlasne karty.
    Ale widac tez za drogie, bo nie wszedzie honorowane.

    Anglicy jakos podobnie ... ale moze to nie o prowizje poszlo
    (Switch).

    J.