  • 1. Data: 2003-08-11 15:41:29
    Temat: Ukradli jej dokumenty, ściga ją kto może
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    http://www2.gazeta.pl/pieniadze/1,29569,1613969.html

    http://www2.gazeta.pl/pieniadze/1,29569,1613986.html

    Oto mrożąca krew w żyłach historia Marii P. Ścigają ją banki, sieci
    komórkowe, straszą egzekutorzy długów. Glównie za kredyty, które złodzieje
    wzięli na jej dokumenty

    jeju - jak sie przed tym ustrzec??? dziewczyna zastrzegla dokumenty - i co
    dalej? powinna na wlasny koszt obskoczyc wszystkie banki i placowki pocztowe
    w polsce?????

  • 2. Data: 2003-08-11 19:12:58
    Temat: Re: Ukradli jej dokumenty, ściga ją kto może
    Od: "excile" <d...@k...net.pl>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jeju - jak sie przed tym ustrzec??? dziewczyna zastrzegla dokumenty - i co
    > dalej? powinna na wlasny koszt obskoczyc wszystkie banki i placowki

    i niedlugo bedzie miala przerabane bo znajdize sie w krajowym rejestrze
    dlugow, a ja myslalem ze filmy SF sa naprawde SF:(

    pzdr
    Darek

  • 3. Data: 2003-08-11 19:21:09
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    rena <r...@a...pl> wrote:

    > jeju - jak sie przed tym ustrzec??? dziewczyna zastrzegla dokumenty - i co
    > dalej? powinna na wlasny koszt obskoczyc wszystkie banki i placowki pocztowe
    > w polsce?????

    Ależ skąd. Za każdym razem powinna przedstawiać przygotowane
    oświadczenie wraz z protokołem zgłoszenia utraty dokumentów.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-08-11 19:27:17
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    excile <d...@k...net.pl> wrote:

    > dlugow, a ja myslalem ze filmy SF sa naprawde SF:(

    Ech, dziennikarze.

    Zamiast wynajmować adwokatów pani dziennikarzyna powinna po prostu
    poczekać na proces, po otrzymaniu orzeczenia zgłasza sprzeciw i ma po
    sprawie.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-08-11 20:11:26
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bh8qb5$pr6$1...@a...news.tpi.pl...

    > Ależ skąd. Za każdym razem powinna przedstawiać przygotowane
    > oświadczenie wraz z protokołem zgłoszenia utraty dokumentów.

    Do końca życia... tak wynika z artykułu...

  • 6. Data: 2003-08-11 20:32:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | jeju - jak sie przed tym ustrzec??? dziewczyna zastrzegla dokumenty - i co
    | dalej? powinna na wlasny koszt obskoczyc wszystkie banki i placowki
    pocztowe
    | w polsce?????

    Mnie ciekawi, gdzie ta dziewczyna zastrzegła te swoje dokumenty. Jakoś o
    podobnej sytuacji nie słyszałem. Generalnie nie ma możliwości zastrzeżenia
    ich wszędzie i jak się zgubi lub w inny sposób utraci, to zawsze istnieje
    szansa, że ktoś się tym posłuży.

  • 7. Data: 2003-08-12 05:16:06
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zamiast wynajmować adwokatów pani dziennikarzyna powinna po prostu
    > poczekać na proces, po otrzymaniu orzeczenia zgłasza sprzeciw i ma po
    > sprawie.

    postaw sie w polozeniu kobiety, ktora nachodza jacys faceci mowiacy, ze bank
    im sprzedal jej dlugi. ja bym sie bala:( a najgorsze jest to, ze kazdego z
    nas moze czekac taka gehenna, teraz czesto kradziez jest tylko w celu
    zdobycia dokumentow.

  • 8. Data: 2003-08-12 07:02:53
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > Ależ skąd. Za każdym razem powinna przedstawiać przygotowane
    > oświadczenie wraz z protokołem zgłoszenia utraty dokumentów.

    Jak ma taki protokół. Ja kiedyś zgłosiłem na policji utratę dowodu osobistego
    i panowie żadnego kwita za zadne skarby dać nie chcieli. Stwierdzili, że
    nawet jeśli ktoś posłuży się moim dowodem, to żaden kwit od nich mi nie
    pomoże, bo za każdym razem będą wszczynać postępowanie w sprawie. Teraz
    czytam, że jest nawet jakiś rejestr utraconych dokumentów.
    Niepotrzebnie powiedziałem policjantom, że prawdopodobnie zgubiłem, trzeba
    było powiedzieć że z całą pewnością mi ukradziono i najlepiej jeszcze
    napadnięto. Może to by przeważyło ciężar ołowiu w ich tyłkach.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 9. Data: 2003-08-12 08:57:04
    Od: tan <t...@b...spamu.o2.pl>

    rena wrote:
> [...]
    > dalej? powinna na wlasny koszt obskoczyc wszystkie banki i placowki pocztowe

    Gdyby trafilo to na mnie to bylbym... milionerem;)
    Z tego co mi wiadomo to w gestii kredytodawcy/banku lezy
    sprawdzenie tozsamosci osoby z ktora podpisuja kredyt.
    Po pierwszym monicie z banku odeslal bym sprawe do sadu za
    to, ze bez mojej zgody przetwarzaja moje dane osobowe.
    Po pierwszym monicie z firmy windykacyjnej wytoczyl bym sprawe
    o probe wyludzenia itd. Mysle, ze mialbym bardzo duze szanse
    na wygranie przynajmniej 50% z tych spraw i otrzymanie
    stosownych odszkodowan (nie pozywalbym o kwoty nizsze niz z
    czterema zerami;).
    Pani po prostu zbyt mocno wierzy w sile banku i firm
    windykacyjnych, a zbyt malo we wlasne mozliwosci. Dlatego sie
    boi.

    Pozdrawiam
    tan.

    PS. Za bezprawne wpisanie do BIK tez mozna pozwac? ;)

  • 10. Data: 2003-08-12 10:51:51
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > jeju - jak sie przed tym ustrzec??? dziewczyna zastrzegla dokumenty - i co
    > dalej? powinna na wlasny koszt obskoczyc wszystkie banki i placowki pocztowe
    > w polsce?????

    A może powinna się dołączyć do gry? I brać na kredyt różne sprzęty, samochody ,
    a potem zwalić to na złodzieji?

    JS