    From: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ukradli jej dokumenty, ściga ją kto może
    Date: Tue, 12 Aug 2003 07:02:53 +0000 (UTC)

    > Ależ skąd. Za każdym razem powinna przedstawiać przygotowane
    > oświadczenie wraz z protokołem zgłoszenia utraty dokumentów.

    Jak ma taki protokół. Ja kiedyś zgłosiłem na policji utratę dowodu osobistego
    i panowie żadnego kwita za zadne skarby dać nie chcieli. Stwierdzili, że
    nawet jeśli ktoś posłuży się moim dowodem, to żaden kwit od nich mi nie
    pomoże, bo za każdym razem będą wszczynać postępowanie w sprawie. Teraz
    czytam, że jest nawet jakiś rejestr utraconych dokumentów.
    Niepotrzebnie powiedziałem policjantom, że prawdopodobnie zgubiłem, trzeba
    było powiedzieć że z całą pewnością mi ukradziono i najlepiej jeszcze
    napadnięto. Może to by przeważyło ciężar ołowiu w ich tyłkach.

    Miłego dnia
    Tomek