  • 1. Data: 2003-08-11 14:40:49
    Temat: Inteligo- problem z założeniem konta...
    Od: "pinezka" <p...@u...pl>

    Witam
    Szukałam w archiwum- nie znalazłam rozwiązania- mam właczone protokoly
    ssl2.0 i ssl3.0, a mimo to nie moge otworzyc fomularza na stronce
    http://www.inteligo.pl/otworzkonto/index.html aby zalozyc konto w Inteligo,
    zreszta stronki do logowania tez..
    będę wdzięczna za pomoc
    Pinezka

  • 2. Data: 2003-08-11 15:01:11
    Temat: Re: Inteligo- problem z założeniem konta...
    Od: "Inf" <i...@n...us>

    pinezka wrote:
> [...]
    > http://www.inteligo.pl/otworzkonto/index.html aby zalozyc konto w
    > Inteligo, zreszta stronki do logowania tez..

    Jezeli korzystasz z Explorera, to sugeruje sprawdzic w Pomoc => Internet
    Explorer - Informacje: opcje szyfrowania. Wciaz jeszcze zdazaja sie
    mniejsze, niz wymagane 128-bitowe. To MOZE, choc nie musi byc przyczyna.

    pozdrawiam
    Inf

  • 3. Data: 2003-08-11 15:10:55
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "pinezka" <p...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Szukałam w archiwum- nie znalazłam rozwiązania- mam właczone protokoly
    > ssl2.0 i ssl3.0, a mimo to nie moge otworzyc fomularza na stronce

    bo to jest przestroga, zeby tego nierobic jednak
    a jak sie juz bardzo zaslepisz - to musisz przeinstalowac przegladarke i
    pomoze

  • 4. Data: 2003-08-11 15:39:56
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    pinezka napisała:

    > Szukałam w archiwum- nie znalazłam rozwiązania- mam właczone protokoly
    > ssl2.0 i ssl3.0, a mimo to nie moge otworzyc fomularza na stronce
> [...]

    Firewall, może jakieś dziwne proxy? Jaka przeglądarka? Z IE nie
    powinno być problemów.
    --
    kocurek

  • 5. Data: 2003-08-11 17:43:47
    Od: "pinezka" <p...@u...pl>

    > Jezeli korzystasz z Explorera, to sugeruje sprawdzic w Pomoc => Internet
    > Explorer - Informacje: opcje szyfrowania. Wciaz jeszcze zdazaja sie
    > mniejsze, niz wymagane 128-bitowe. To MOZE, choc nie musi byc przyczyna.

    zapomnialam napisac ze to jest tez ok, wiec nadal niestety nie wiem...

  • 6. Data: 2003-08-11 17:43:50
    Od: "pinezka" <p...@u...pl>

    > Firewall, może jakieś dziwne proxy? Jaka przeglądarka? Z IE nie
    > powinno być problemów.
    > --

    firewalla i proxy nie uzywam, IE6.0
    nadal lipa..:(
    co ciekawe parę dni temu jeszcze mogłam otworzyć ten formularz....
    pinezka

  • 7. Data: 2003-08-11 18:43:16
    Od: "pinezka" <p...@u...pl>

    no i co się okazało?
    że z proxy mi wczytuje ten formularz, więc już nic nie rozumiem co jest
    takiego że normalnie nie chce... bo wydaje mi się że gdyby było cos nie tak
    z zabezpieczeniami w przeglądarce to by nie wczytało też z proxy...
    dziwna sprawa...

  • 8. Data: 2003-08-11 19:27:39
    Od: Shield <s...@p...onet.usun.anty.spam.pl>

    Dnia 2003-08-11 20:43, Użytkownik pinezka napisał:
> [...]
    > takiego że normalnie nie chce... bo wydaje mi się że gdyby było cos nie tak
    > z zabezpieczeniami w przeglądarce to by nie wczytało też z proxy...

    To znaczy, ze zle skonfigurowane jest proxy. Polaczenia przez https
    powinny przechodzic jakby "bokiem". Sprobuj w ustawieniach proxy na
    swoim komputerze wylaczyc proxy dla https. Poza tym, jezeli Twoj ISP ma
    kilka zewnetrznych numerow IP, to wazne jest aby polaczenia z bankiem
    kierowane byly przez jedno ustawione na stale IP. Inaczej mozesz miec
    problem z obsluga seriwsu - co chwile (jak tylko Twoje pakiety wyjda z
    innego IP niz mialas przy logowaniu) bedzie Cie nekal, ze nastapilo
    przerwanie polaczenia i musisz zalogowac sie ponownie.

    Pzdr.
    Shield.

  • 9. Data: 2003-08-11 19:36:09
    Od: "Stefan" <e...@W...onet.pl>

> [...]
    > Shield.
    > podejrzewam, że to zależy od obciążenia sieci. Wczoraj próbowałem zieciowi
    założyć konto i miałem te same objawy, a dzisiaj bez problemów
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-08-11 20:40:50
    Od: "Hinek" <h...@a...pl>

    > Szukałam w archiwum- nie znalazłam rozwiązania- mam właczone protokoly
    > ssl2.0 i ssl3.0, a mimo to nie moge otworzyc fomularza na stronce
> [...]

    Witam!
    Ja taki sam problem mialem z BPH PBK, ani rejestracja, ani wejscie na
    stronie
    banku nie sa dla mnie dostepne. Mam komunikat "zaladowanie komponentu
    nie powiodlo sie" i tyle. Uzywam XPprof. Bez problemu moglem sie laczyc
    uzywajac Win98 lub Me. Po dlugich walkach poddalem sie. Poniewaz nie
    moge wrocic do starszych wersji Windows dalem sobie spokoj z bankowoscia
    internetowa. I powrocilo mi dobre samopoczucie.
    pzdr
    Hinek