  • Data: 2018-12-21 11:41:00
    Temat: Re: Ubiłem krokodyla
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 grudnia 2018 01:47:37 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > A to faktycznie przyzwoicie ... ale tylko dla nowych klientow :-(

    To trzeba było zostać nowym klientem (jeśli chodzi o KK, bo rachunki nie
    przeszkadzają), a nie się gapić.
    Karencja 3 miesiące, a promocja rok trwała. Teraz już za późno, ale może na kolejny
    rok przedłużą.
    Przy tym może wcale nie być potrzebne realne wypowiedzenie - trzeba wypełnić ładny
    formularz:
    https://santander.pl/karty-platnicze/karty-kredytowe
    /formularz-rezygnacji-z-karty-kredytowej.html
    zadzwonią i trzeba powiedzieć, że rezygnujesz bo chcesz skorzystać z tej promocji -
    jest szansa, że dadzą takie warunki do obecnej karty.