  • Data: 2019-01-08 16:06:18
    Temat: Re: Ubiłem krokodyla
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ha, warto było ubijać, od wczoraj powtórka z promocyjnej rozrywki, znów 200zł za
    przeniesienie konta, i to bez karencji :)
    Konto po raz kolejny przenoszę z b. żaby, bardzo dobre źródło ;>
    Ale popierdółka krokodyl nie przestaje mnie zadziwiać - mimo, że mam wciąż dostęp do
    ST na starym loginie, to pani się upierała, że dostanę nowy login i hasło. Za bardzo
    jej nie wierzę, ale zobaczymy.
    Tak czy siak czeka mnie wycieczka do oddziału, bo podobno powiadomienia SMS płatne
    3zł/mc są wyłączalne tylko w ten sposób, więc najwyżej przy okazji zamknę też starą
    umowę o bankowość elektroniczną.
    W ogóle są dziwni, wypełniasz wniosek w necie, a potem jeszcze raz o to samo pytają
    przez telefon. Niby nic nowego, ale odniosłem wrażenie, że pani wypełniała zupełnie
    nowy wniosek i gdybym nie zapytał o promocję, to bym do niej nie "przystąpił".
    W czwartek kurier, wygodnie, bo 11-13 ma być, ale zobaczymy, jak będzie w praktyce.
    Bo to chyba poczta polska. A OIDP to właśnie kurier z poczty, który poprzednim razem
    przywoził mi umowę z krokodyla, był pierwszym, który nie miał pojęcia o tym, co i
    gdzie podpisywać - i potrzebna była samoobsługa.