  • Data: 2018-11-22 14:01:16
    Temat: Re: Ubiłem krokodyla
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > Oba banki dały po 200zł za założenie konta, CA wciąż wisi jeszcze 50zł z programu
    poleceń, milek dał hydraulika i lekarza.
    > Z krokodylem jednak wątpię, bym chciał mieć jeszcze kiedyś coś wspólnego - i
    zastanawiam się, ile potrwa, zanim się naprawdę odczepią...
    > Milka zaś będę polecał.

    Mnie krokodyl dał sporo więcej, jeszcze jak zwracali cash za rachunki
    domowe - w sumie przyjemny bank i konto, ale ciut upierdliwa była
    platynowa bezpłatność za 10kzl wpływu ;)
    W Milku mam KO odkąd Optima zaczęła sobie jaja z klientów robić
    ale interfejs Milka niezbyt mi się podoba i wkurza limit 50kzl :>
    IMO znacznie bardziej "czytelny" jest ING, ale tam po skasowaniu premii
    chyba tylko KK zostawię, bo tanie wznowienie i/lub uzyskanie
    bezpłatności, a rewolwer można załadować ;)

    Pozdro