    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ubezpieczenie mieszkania w którym sie nie mieszka
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <p3snje$2ov$1@node2.news.atman.pl> <p3snvj$314$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <p3sthh$10n$2@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <p3svmp$3iv$1@node1.news.atman.pl>
    <5a620d2b$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <p3t42t$7ur$1@node1.news.atman.pl>
    <5a621c75$0$590$65785112@news.neostrada.pl>
    <p3t6gq$ai8$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Fri, 19 Jan 2018 22:09:35 +0100

    Dnia Fri, 19 Jan 2018 17:31:20 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Nie. Wszystko musi mieć na tacy :)

    Wot kasta :-)
    Ale jak ma sprawdzic, czy go w Temide nie robia, w slepca znaczy sie
    :-)

    > No jak już się rozpocznie, to jakoś będzie szło, choćby jak krew z nosa,
    > ale będzie.

    Ale jak sie ludzie zaczna wykruszac, to ilosc spraw bedzie narastac, i
    co tu robic - wstrzymac sprawe do czasu rosztrzygniecia podrzednej ?

    > No jak coś ktoś odziedziczył, to może darować komuś.

    A wczesniej ?

    > Wnioskować o odpis aktu (urodzenia/zgonu/ślubu), jak jeszcze ma
    > podkładkę w formie wezwania sądu, to bez żadnego problemu.

    Jak tak na kazdym poziomie bedzie potrzebne wezwanie z sadu, to tak
    szybko nie bedzie :-)

    J.