    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 17 Jan 2018 07:11:13 -0800 (PST)
    Subject: Re: Ubezpieczenie mieszkania w którym sie nie mieszka
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 15:55:21 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > zajmuję się też ubezpieczeniami, takie niezamieszkałe (>3 m-cy) również
    > można ubezpieczyć, jedynie zaznacza to się na wniosku (kwestia ceny)
    > napisz od czego chcesz ww. ubezpieczyć i policzę jak by to wyglądało
    >
    > pisz tutaj albo na priva (wytnij 2x z adresu)

    Się podepnę z pytaniem
    Posesja: dom-budynki gospodarcze, aktualnie niezamieszkała
    Problem taki ze aktualnie właściciela nie ma
    znaczy właściciel tej nieruchomości zmarł, spadkobierców jest kilkunastu, można
    sprzyjać ze sprawa spadkowa potrwa jeszcze ze dwa lata minimum.
    Chciałbym, to ubezpieczyć od zdarzeń losowych- np wiatr dachówki zerwie żeby
    ubezpieczyciel pokrył koszty naprawy
    Ja na ta chwilę opiekuję się ta nieruchomością, jestem tez jednym ze spadkobierców
    ale sprawa spadkowa trwa ciagle.
    Zmierzamy do tego że reszta spadkobierców zrzeknie się swoich udziałów na moja rzecz
    ale to za jakiś czas dopiero. Bez znaczenia pewnie zresztą w kontekście ubezpieczenia
    dzisiaj
    Znając życie ubezpieczyć pewnie mogę, każdy agent z chęcią polise wystawi i składkę
    przyjmie
    Jak będzie jednak w przypadku szkody?
    Komu wypłaci ubezpieczyciel?
    Generalnie nawet nie zależałoby mi na gotówkowej wypłacie
    Jak np wiatr dach uszkodzi, ubezpieczyciel wycenia straty i może bezpośrednio
    wykonawcy naprawiającemu dach zapłacić.
    Bo za nieprawdopodobną wydaje mi się opcja że w takim przypadku odszkodowanie
    wypłacane jest ubezpieczającemu