  • Data: 2018-10-03 11:23:45
    Temat: Re: Ubezpieczać siebie, dziecko na życie, zdrowie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-03 o 11:14, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RobertS"  napisał w wiadomości grup

    > Ale to nie tylko kwestia wysokosci skladki, ale tez pr-stwa zaistnienia
    > zdarzenia.
    >
    > Zakladajac, ze zlamanie reki czy nogi  przez dziecko to jest szansa np
    > 1/100 w ciagu roku,
    > to by odszkodowania mogloby byc 3400.
    > Ale ubezpieczyciele musza z czegos zyc, wiec bedzie gora 1500 :)

    https://bezpieczny.pl/szkola-podstawowa-gimnazjum
    Składka 32zł
    1% uszczerbku na zdrowiu to 120zł.

    W OWU
    https://bezpieczny.pl/dokument/tabela-uszczerbku-lub
    -uszkodzenia-ciala
    można przeczytać, że za złamaną rękę (ramię) dają od 2 do 10%.

    Chcesz więcej, są wyższe sumy ubezpieczenia, do 500zł za 1% przy 138zł
    składki.

    No i w składce jest nie tylko uszczerbek, ale też trochę innych ryzyk,
    które też mają swoją cenę.

    --
    Liwiusz