  • Data: 2018-10-03 11:14:52
    Temat: Re: Ubezpieczać siebie, dziecko na życie, zdrowie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-10-02 o 23:42, z pisze:

    >wypłata zależy od składki, jak ktoś zapłacił 34 zł to nie może
    >oczekiwać cudów, aby dostać więcej trzeba zapłacić odpowiednio wyższą
    >składkę np. 87 zł

    Ale to nie tylko kwestia wysokosci skladki, ale tez pr-stwa
    zaistnienia zdarzenia.

    Zakladajac, ze zlamanie reki czy nogi przez dziecko to jest szansa np
    1/100 w ciagu roku,
    to by odszkodowania mogloby byc 3400.
    Ale ubezpieczyciele musza z czegos zyc, wiec bedzie gora 1500 :)

    To tego dodaj powazniejsze przypadki, rzadkie bo rzadkie, ale gdzie
    odszkodowanie moze pojsc w grube tysiace, przypadek rzadki, ale na
    zwykle rece juz zabraknie.

    Ale ... https://www.nn.pl/ubezpieczenie-dziecka

    grubych tysiecy nie bedzie, bo gorna granica to 3000 tys (no, przy
    kumulacji wiecej).

    I patrzec na to mozna roznie - jedni, ze 900 zl to oni w portfelu maja
    i na dzieci oszczedzac nie beda,
    inni ze w sam raz starczy na pare zabiegow rehabilitacji po zlamaniu,
    jeszcze inni - ze przeciez moze dziecko sie lamac co dwa lata.

    A jeszcze inni - ze jak dziecko, odpukac, zlamie kregoslup i zostanie
    inwalida, to trzeba miec lepsze ubezpieczenie, a nie takie byle co ...

    J.