  • Data: 2018-10-03 18:40:56
    Temat: Re: Ubezpieczać siebie, dziecko na życie, zdrowie?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-03 o 15:20, J.F. pisze:

    > A 500 zl to ja mam i nie musze sie ubezpieczac od takiej szkody.

    No i wychodzi na to że nie warto.
    Tym bardziej że ja nie z tych co pożyczają bez opamiętania tylko te 5000
    zł potrafię odłożyć (nie nie zarabiam średniej krajowej)
    Czyli skoro mam takie sumy do dyspozycji to takie durne ubezpieczenia
    (na terenie kraju podkreślam) to mogę WYŚMIAĆ.
    Chyba że mnie szkoła zmusi. Na razie ciszaaaaa :-)