  • Data: 2018-10-04 11:52:00
    Temat: Re: Ubezpieczać siebie, dziecko na życie, zdrowie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-04 o 07:02, J.F. pisze:

    > Dobry, bo ryzyko wzrasta :)

    > I ta prywatna pomoc ma rentgena, gips zalozy, a w razie potrzeby
    > operacje ortopedyczna zrobi ?

    Podejrzewam, że z pocałowaniem ręki. Nie jeżdżę, znam tylko relacje
    jeżdżących.

    > Czy na operacje to turysta i tak nie ma co liczyc, nawet panstwowym
    > szpitalu - zagipsuja i powiedza, zeby jechal do siebie ?

    To zależy jaka operacja. Co do zasady ma być tak zaleczony, aby mógł
    wrócić do kraju i się dalej leczyć. Gdzieś przy urazach kolan był punkt
    sporny, że operacje trzeba wykonać niezwłocznie, a powrót i czekanie na
    NFZ niweczy jej sens.

    --
    Liwiusz