  • 21. Data: 2002-09-21 12:06:04
    Temat: Re: UWAGA ! na kredyty w VOLKSWAGEN BANK !!!
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > weź najpierw sprawdź co dokładnie oznacza SPAM...
    sprawdzilem. dokladnie to.
    przysylanie wiele razy tego samego.
    jak nie wierzysz, to sprawdz :-p

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 22. Data: 2002-09-21 12:57:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > sprawdzilem. dokladnie to.
    > przysylanie wiele razy tego samego.
    > jak nie wierzysz, to sprawdz :-p

    tego samego? ajak zmieni dwie literki??

  • 23. Data: 2002-09-22 11:19:41
    Od: "grisza" <g...@c...pl>

    > sprawdzilem. dokladnie to.
    > przysylanie wiele razy tego samego.
    > jak nie wierzysz, to sprawdz :-p

    od kiedy informacja która wysyła kolega jest _wiadomością reklamową_ ?

    z mojej strony EOT

    --
    serdecznie pozdrawiam
    Grzegorz Bałysz // 0600 400 000

  • 24. Data: 2002-09-22 14:56:28
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > od kiedy informacja która wysyła kolega jest _wiadomością reklamową_ ?

    > z mojej strony EOT

    i bardzo dobrze, bo jesli sadzisz, ze SPAM i wiadomosc reklamowa ma co do
    zasady ze soba cos wspolnego, to sie GRUBO mylisz...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 25. Data: 2002-09-22 19:21:36
    Od: "grisza" <g...@c...pl>

    > i bardzo dobrze, bo jesli sadzisz, ze SPAM i wiadomosc reklamowa ma co do
    > zasady ze soba cos wspolnego, to sie GRUBO mylisz...

    w wolnym tłumaczeniu: "seryjnie wysyłana wiadomość reklamowa" - z mojej
    strony EOT.

  • 26. Data: 2002-09-22 19:31:02
    Temat: O SPAMie [Re: UWAGA ! na kredyty w VOLKSWAGEN BANK !!!]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "grisza" <g...@c...pl> napisał w wiadomości

    > w wolnym tłumaczeniu: "seryjnie wysyłana wiadomość reklamowa" - z mojej
    > strony EOT.

    Panowie,
    mam nadzieje, ze moj post bedzie ostatni w tym watku ;). Cytat i link :)

    Skad sie wzial ten caly SPAM?

    <cite>
    Słowo "spam" pochodzi ze skeczu grupy Monty Pythona, dziejącego się w
    kawiarni studia telewizyjnego. Słowo "spam" występuje tam po każdym
    produkcie wymienianym w menu. Właściwie prawie cały dialog składa się, ze
    słowa spam: "Well, we have spam, tomato & spam, egg & spam, bacon & spam...
    spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam and spam.".
    Dość dobrze symbolizuje to wygląd skrzynek pocztowych zasypywanych przez
    spam.
    </cite>

    Czym jest SPAM?
    <cite>
    Spam to ten sam list wiele, wiele razy.
    </cite>
    http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl

    Maciej

  • 27. Data: 2002-09-22 19:31:25
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "grisza" <g...@c...pl> napisał w wiadomości

    > w wolnym tłumaczeniu: "seryjnie wysyłana wiadomość reklamowa" - z mojej
    > strony EOT.

    Z ciekawosci poszukalem dzisiaj definicji spamu.
    Nie bylo w tresci nic o "reklamie".
    Chyba jakies kiepskie tlumaczenie lezy na serwerach :-)

    Karol

  • 28. Data: 2002-09-22 19:41:28
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)
    > Z ciekawosci poszukalem dzisiaj definicji spamu.
    > Nie bylo w tresci nic o "reklamie".
    > Chyba jakies kiepskie tlumaczenie lezy na serwerach :-)

    Pochodzenie tego słowa wiąże się z pewnym rodzajem wieprzowej mielonki i
    sięga okresu II WS. Szczegółów nie pamiętam, ale generalnie występije
    jako synonim nachalnej i niechcianej reklamy.

    Pzdr: Dogbert

  • 29. Data: 2002-09-22 20:27:33
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Sun, 22 Sep 2002 21:31:25 +0200, Karol wrote:
    >Z ciekawosci poszukalem dzisiaj definicji spamu.
    >Nie bylo w tresci nic o "reklamie".
    >Chyba jakies kiepskie tlumaczenie lezy na serwerach :-)

    Nie musi byc reklamowe. Jest wystarczajaco duzo nawiedzonych
    zdolnych zasypywac grupy bez reklamy - od "Anti-Warta campaign"
    po "Polska dla Polakow, Izrael dla Zydow"..

    J.

  • 30. Data: 2002-09-22 23:19:25
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marceli B." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    > Przestrzegam wszystkich ta droga przed tym bankiem czyli VW Bank.
    > Wzialem kredyt na samochod rok temu i pomimo "zmiennej stopy procentowej"
    > mam dalej oprocentowanie 17,9%.
    > Obecnie jak ktos chce wziazc kredyt to taki sam w tym banku jest
    > oprocentowany na 12,9%.
    > Bank NIE OBNIZA STOP NA KREDYTY juz zawarte.

    Pomimo przeczytania calego watku dalej nic nie rozumiem (moze dlatego, ze
    mam kredyt ze zmiennym oprocentowaniem w innym banku i oprocentowanie jest
    zmienne).

    To na czym ma polegac zmiennosc oprocentowania, jezeli nie na tym, ze wraz z
    obnizeniem/zwyzka oprocentowania w banku zmienia sie takze oprocentowanie
    kredytu u klienta.
    To co oni zapisali w tej umowie kredytowej nt. zmiennosci oprocentowania
    kredytu?
    I jak wyglada tabela oprocentowan kredytow w tym banku?

    W innym poscie napisales:
    "Arbiter pomoze jesli sprawa jest jawnie niezgodna z umowami
    a podstawa ze jest to niezgodne z postepowaniem moralnie chamskim
    nie wystarczy."

    To jak to jest. Postepuja zgodnie z umowa czy nie?

    Karol