  • 31. Data: 2002-09-23 07:13:45
    Temat: Re: UWAGA ! na kredyty w VOLKSWAGEN BANK !!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To jak to jest. Postepuja zgodnie z umowa czy nie?

    Wspominany juz tutaj na liscie bank (inny od VW) stisuje dwie taryfy -
    normalna + promocyjna dla nowych klintow. Jak dla mnie jest to zwykle
    skur.... Miejmy nadzieje, ze nowa ustawa troche odstraszy ludzi od kredytow
    0% ( sic !!!!!). Juz na pregierzy czy pl.biznes widzialem jak ktos pisal,
    zebuy nie brac w Lukasie, bo oprocentowanie wynosi 39%... Bedzie tego
    wiecej..

  • 32. Data: 2002-09-23 10:16:07
    Od: g...@p...gazeta.pl

    Postępowanie zgodne z zawartą umową nazywasz "moralnie chamskim"? Ciekawe czy
    zaproponowałbyś bankowi dobrowolne podwyższenie oprocentowania Twojego kredytu
    uzasadniając to moralnością. Prezentujesz klasyczne myślenie życzeniowe.
    Szukając kredytu mogłeś szukać takiego, którego oprocentowanie jest powiązane z
    jakimś wskaźnikiem (WIBOR,LIBOR itp.0, a nie teraz "obrażać" się dziecinnie na
    bank, że Ci oprocentowania nie zmniejsza skoro nie zmusza go do tego zawarta z
    Tobą umowa.
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 33. Data: 2002-09-23 12:24:29
    Od: "news.polbox.pl" <m...@p...pl>

    > W GE sukcesywnie obniżają; mam w tej chwili 16.4%; rewelacja to może nie
    > jest, ale przynajmniej jakieś ruchy są.

    A mnie w GE w sierpniu obnizyli do 18%. Kredyt wzialem w lipcu 2001 r.
    To ci ciekawostka.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 34. Data: 2002-09-24 13:57:57
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <g...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dziecinnie na
    > bank, że Ci oprocentowania nie zmniejsza skoro nie zmusza go do tego

    Witam,

    Co jak co ale VW Bank ma conajmniej male opoznienie dzialania zgodnie
    z umowa - kredyt niby podazajacy za zmiana stop. Kiedys kumplowi
    podniesli oprocentowanie. To on dzwoni do banku i pyta dlaczego
    podnosza skoro od 3 miesiecy RPP obniza stopy ? To w odpowiedzi
    uslyszal ze byla podwyzka stop 8 miesiecy temu i teraz uaktualniaja
    oprocentowanie. Na pytanie kiedy zareaguja na ostatnie kilkukrotne
    obnizki stop uslyszal ze za jakies pol roku :-)
    To byl jego ostatni dzien jako kredytobiorcy w VW :-)

    Przemek

  • 35. Data: 2002-10-20 11:05:28
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "Marceli B." <m...@p...onet.pl> skribis:

    >Witam !
    >Przestrzegam wszystkich ta droga przed tym bankiem czyli VW Bank.
    >Wzialem kredyt na samochod rok temu i pomimo "zmiennej stopy procentowej"
    >mam dalej oprocentowanie 17,9%.

    A kto mowil ze zmienna bedzie na pewno spadac gdy spadnie oprocentowanie
    np. ustalane przez RPP ?

    >Obecnie jak ktos chce wziazc kredyt to taki sam w tym banku jest
    >oprocentowany na 12,9%.

    wiec wez, i spalc poprzedni.

    >malo oplacalne bo trzeba zaplacic kare za przedwczesne splacenie

    kara za przedwczesne splacenie to idiotyzm (powinni za to nagrody dawac
    nie kary), trzeba bylo sie na nia niezgodzic == wziac inny kredyt.

    >i prowizje od kredytu zaciaganego w nowym banku.

    zaciagnij bez prowizji.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Spraw by twoja strona pracowala na Ciebie.
    Dochodowy program partnerski:

  • 36. Data: 2002-10-20 11:15:01
    Od: "esperanto" <e...@p...fm>

    > zaciagnij bez prowizji.

    Drogi Leszku, wszystko tak pieknie koledze wyjasniles, tylko nie
    powiedziales gdzie mozna dostac kredyt zlotowkowy bez prowizji i bez kary za
    wczesniejsza splate i za 12%. Ja takiego nie znam, ale chetnie sie dowiem
    kto takiego udziela.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2002-10-25 15:04:17
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "esperanto" <e...@p...fm> skribis:

> [...]
    >wczesniejsza splate i za 12%. Ja takiego nie znam, ale chetnie sie dowiem

    spytaj ekspertow nie mnie :) A jezeli kogos nie stacna kredyt, to niech
    kupuje za gotowke :)

    Pozdrawiam, Leh.