  • Data: 2016-09-02 21:22:27
    Temat: Re: USD na CHF bezpośrednio czy przez PLN?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-01 o 15:04, Krzysztof pisze:

    > Ja mam doswiadczenie z kantoru Aliora, wymienialem EUR na USD (trzeba
    > wlaczyc crossy), kursy lekko lepsze niz przez PLN. Podobnie bedzie z USD
    > i CHF.

    tak, wychodzi lepiej bezpośrednio no i oczywiście wygodniej

    to teraz muszę porównać czy w kantorze Aliora kurs nie będzie lepszy

    tylko czy z Aliora można bez prowizji przesłać CHF do cinkciarza? bo
    zakładam, że obsługi kasowej dla tej waluty Alior nie prowadzi (zgadza się?)

    ps
    a ja zwykle wymieniam USD na EUR (lub/i CHF), mogliśmy się dogadać, może
    byłoby taniej bez pośrednika ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS