eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwTylko Futra sprzedają ? Gdzie dzieci Hossy ? Co warto załadować do portfela akcji ? Gzie jakiś Guru co poleci ? › Re: Tylko Futra sprzedają ? Gdzie dzieci Hossy ? Co warto załadować do portfela akcji ? Gzie jakiś Guru co poleci ?
    From: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Tylko Futra sprzedają ? Gdzie dzieci Hossy ? Co warto załadować do
    portfela akcji ? Gzie jakiś Guru co poleci ?
    Date: Mon, 20 Aug 2012 12:51:02 +0000 (UTC)

    kc <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    Napisałem bessy, więc chodziło mi o bessę. 20% wzrost to dwumiesięczna hossa.

    Nie było 20% wzrostu w ostatnich dwóch miesiącach. Od wielu miesięcy na GPW
    trwa trend boczny w szerokim kanale 2000-2400 pkt. na WIG20.

    Jednak nie gwarantujesz. Wróżysz na dwoje, jak babka (i większość analityków).

    Oczywiście, że nikt rozsądny nie może nic gwarantować na rynkach finansowych.
    Tylko Amber Gold gwarantował wysokie zyski swoim klientom i wiesz jak to się
    skończyło :-)