  • 21. Data: 2009-06-23 17:40:51
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    george pisze:
    > no na pewno nic nie można nić zrobic jak sie tego nie ma, bo to oznaczać
    > może ze dla banku nigdy srpawy nie było. Jakby doszło do roszczeń wobec
    > klienta za świadczenie usługi po upływie terminu wypowiedzenia umowy ( data
    > wpłynięcia pisma + okres wypowiedzenia) można bedzie udowodnić że są one
    > bezpodstawne ( pewnie sądownie ) i dochodzić zadośćuczynienia szkodom
    > moralnym np...
    > niestety jestem tylko teoretykiem / optymistą :).

    Szkody moralne to tylko w USA :) Nic nie można zrobić.

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2009-06-23 17:46:23
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Jun 23, 6:34 pm, "george" <g...@v...pl> wrote:

    > a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ?

    a pewnie, że mam. Łatwo nie było, ale mam :-)

    Miła pani z punktu oddzwoniła i oznajmiła, że 26 maja (22 maja
    złożyłem w placówce) wysłała do centrali i ma na to kwit. Na moją
    sugestię, że w takim razie powinna skontaktować się z centralą i
    wyjaśnić to sobie jak pracownik z pracownikiem odpowiedziała, że mogę:
    a) złożyć reklamację na mLinii
    b) złożyć wypowiedzenie ponownie

    Na a) odpowiedziałem, że ja mogę co najwyżej pozew złożyć i oczekuję,
    że - skoro moja rozmówczyni, pracownica BRE nie kwestionuje faktu
    wypowiedzenia - niech sobie to sami wyjaśnią i po prostu wypełnią moją
    wolę.
    Na b) odpowiedziałem pytaniem czy kpi sobie ze mnie. Nie kpiła.
    Stanęło na tym, że jednak się skontaktuje z centralą.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 23. Data: 2009-06-23 17:52:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    george wrote:

    > u mnie to samo ale odpowiedz sugerowala "cos" tresowanego pradem, wiec
    > wiecej pytan nie zadawalem.

    ja formułuję pytania w postaci testu wyboru i prosze o przeslanie w
    odpowiedzi tylko jednej literaki, a b lub c.

  • 24. Data: 2009-06-23 18:04:59
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Cze, 13:52, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > ja formułuję pytania w postaci testu wyboru i prosze o przeslanie w
    > odpowiedzi tylko jednej literaki, a b lub c.

    Geniusz! Tez zaczne stosowac.

    Ja w kontaktach z pewnym bankiem posunalem sie do: "Odpowiedz TAK lub
    NIE bedzie w zupelnosci wystarczajaca".
    Przyszlo: "Niestety NIE".

    Wiecej nie wymagam. Naprawde. A nadprogramowe "niestety" bardzo
    doceniam. :)

  • 25. Data: 2009-06-23 18:05:58
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 23 Jun 2009 13:51:52 +0200, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Zobacz taryfe oplat dla kont firmowych w Aliorze, maja SEPA. Co do kosztow
    >musisz sam spawdzic na stronie
    >http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_
    dokumentow/wlasna_dzialalnosc/tabela_oplat_i_prowizj
    i.pdf

    Gdzie niby jest SEPA? Na ich stronie nic o tym nie ma.
    Na stronie SEPA też zresztą.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 26. Data: 2009-06-23 18:32:44
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > ja formułuję pytania w postaci testu wyboru i prosze o przeslanie w
    > odpowiedzi tylko jednej literaki, a b lub c.

    też wpadłem na ten pomysł, z tym że u mnie test wyboru został zignorowany
    kompletnie...

    george

  • 27. Data: 2009-06-23 18:50:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    george wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > te? wpad?em na ten pomys?, z tym ?e u mnie test wyboru zosta? zignorowany
    > kompletnie...

    za trzecim razem załapią.

  • 28. Data: 2009-06-23 21:01:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 23 Jun 2009 03:52:24 -0700 (PDT), glos napisał(a):

    > odpowiedzi dostalem skopiowany krotki marketingowy belkot z
    > przeczytanej przez mnie wczesniej strony internetowej, nie zawierajacy
    > zadnych odpowiedzi na moje pytania.

    Regularnie truję im d... w związku z notorycznie psutymi przez nich
    powiadomieniami e-mail. I jest u nich pewna regularność przy korespondencji
    e-mailowej - pierwsza odpowiedź to bełkot ctrl+c/ctrl+v, druga zdradza
    ślady przeczytania mojego maila, a dopiero trzeci list skutkuje. Próbuj
    jeszcze dwa razy jeśli masz cierpliwość.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 29. Data: 2009-06-25 21:47:17
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 23 Cze, 19:46, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > Na b) odpowiedziałem pytaniem czy kpi sobie ze mnie. Nie kpiła.
    > Stanęło na tym, że jednak się skontaktuje z centralą.

    Rachunki zniknęły, dostęp przez www wciąż mam. Ciekawe, przecież żadna
    umowa z BRE mnie już nie wiąże.
    Pomimo cofnięcia zgody na reklamę spółek BRE - zgoda jest w systemie,
    a cofnięcie jej wymaga haseł SMSowych.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski