  • 1. Data: 2010-10-26 14:38:21
    Temat: Toyota Bank odnowienie karty kredytowej przy ktorej nie udzielili kredytu
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    Witam!
    Czy to jest normalne ze Toyota Bank odnawia po 2 latach karte kredytowa
    i ja przysyla mimo iz odmowila 2 lata temu przyznania kredytu do karty ?

    http://nowedopalacze.eu/
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    /

  • 2. Data: 2010-10-26 17:34:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czy to jest normalne ze Toyota Bank odnawia po 2 latach karte kredytowa
    > i ja przysyla mimo iz odmowila 2 lata temu przyznania kredytu do karty ?

    jak można mieć kk bez rachunku kredytowego?
    możesz nią płacić czy nie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-10-26 17:37:51
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-10-26 19:34, RobertS pisze:

    > jak można mieć kk bez rachunku kredytowego?
    > możesz nią płacić czy nie?

    bo najpierw mi wysali dwa lata temu kk a pozniej powiedzieli ze nie
    przyznaja mi kredytu, zapomnialem o tym do dzisiaj kiedy otrzymalam
    karte o tym samym numerze

  • 4. Data: 2010-10-26 17:38:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > bo najpierw mi wysali dwa lata temu kk a pozniej powiedzieli ze nie
    > przyznaja mi kredytu, zapomnialem o tym do dzisiaj kiedy otrzymalam
    > karte o tym samym numerze

    spróbuj nią zapłacić oczywiście jeżeli wcześniej dasz radę ją aktywować
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-10-26 18:14:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > spróbuj nią zapłacić oczywiście jeżeli wcześniej dasz radę ją aktywować

    Przede wszystkim ja bym spróbował zapłacić bez podjęcia próby aktywacji.

  • 6. Data: 2010-10-26 18:15:19
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-10-26 19:38, RobertS pisze:

    > spróbuj nią zapłacić oczywiście jeżeli wcześniej dasz radę ją aktywować
    probowalem aktywowac przez net , i wyskakuje komunikat ze karta sie nie
    nadaje do aktywacji,

  • 7. Data: 2010-10-26 18:44:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Przede wszystkim ja bym spróbował zapłacić bez podjęcia próby aktywacji.

    jeżeli karta jest wypukła to można nią zapłacić w żelazku ;-)
    ciekawe co zrobiłby bank gdyby przyszło takie obciążenie z karty, która
    nie miała limitu kredytowego?

    jeżeli bank wysłał ją listem zwykłym, a posiadacz jeszcze się nie
    pochwalił, że ją dostał to każdą próbę obciążenia można reklamować...

    1. skoro nie ma limitu kredytowego to skąd karta?
    2. klient żadnej karty nie dostał i nic na ten temat nie wie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-10-26 19:29:47
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10/26/2010 08:44 PM), RobertS wrote:

    > jeżeli karta jest wypukła to można nią zapłacić w żelazku ;-)
    > ciekawe co zrobiłby bank gdyby przyszło takie obciążenie z karty, która
    > nie miała limitu kredytowego?

    Niewątpliwie byłoby przekroczenie limitu kredytowego ;).

    p. m.

  • 9. Data: 2010-10-26 19:42:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Niewątpliwie byłoby przekroczenie limitu kredytowego ;).

    jak można przekroczyć coś czego nie ma? to tak jak dzielenie przez 0

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-10-26 20:24:57
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 26 Paź, 20:15, Kotlet <K...@n...eu> wrote:

    > probowalem aktywowac przez net , i wyskakuje komunikat ze karta sie nie
    > nadaje do aktywacji,

    Ja dla odmiany nie mam karty od lutego 2008, ale ciagle mi wisi w BIKu
    jako otwarta. Ciagle ma tez dostep do serwisu internetowego i moge
    sobie obserwowac status zlozonej przed 999 dniami... status bez zmian,
    czyli odpowiedzi brak...
    31.01.2008 09:43:33 Wychodząca Wyraź opinię ODP: ODP: REKLAMACJA
    Wysłana Szczegóły/Archiwizuj

    Fajnie, ze sie pojawil ten watek, bo tak bym przegapil okragla
    dziennice zlozenia reklamacji, a to by bylo niedopuszczalne... ;)

    MK