  • 1. Data: 2010-10-26 18:07:15
    Temat: Polbank brak odsetek
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy polbank zmieniał coś w naliczaniu odsetek i czy macie
    odsetki za poniedziałek na mocnych ?

    Zawsze było tak że w poniedziałek miedzy 22-23 pojawiały się
    odsetki za sobotę niedziele i poniedziałek.

    Za dany dzień odsetki pojawiały się najpóźniej kolejnego dnia
    rano.
    Dzisiaj mamy wtorek a odsetek za poniedziałek nie ma.

    Za sobotę i niedziele bank naliczył odsetki prawidłowo:
    Data księgowania Data transakcji
    2010-10-25 2010-10-25
    2010-10-25 2010-10-25

    ale brakuje mi odsetek za poniedziałek:
    2010-10-25 2010-10-26

    To tylko u mnie czy wszyscy tak mają ?

    Damian

  • 2. Data: 2010-10-26 21:25:48
    Temat: Re: Polbank brak odsetek
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Damian Niusy napisał(a):
> [...]
    > Dzisiaj mamy wtorek a odsetek za poniedziałek nie ma.
    >
    > Za sobotę i niedziele bank naliczył odsetki prawidłowo:

    u mnie teraz jest tak:

    2010-10-25 2010-10-25
    2010-10-25 2010-10-25

    2010-10-26 2010-10-26