  • 21. Data: 2007-04-05 14:35:49
    Temat: Re: Toyota Bank i bankomaty
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):

    > No właśnie wszystko zależy od konkretnego przypadku ale myślę, że tutaj
    > i tak mbank wygrywa bo bzwbk/euronet jest zawsze tam gdzie jest pko bp.
    > Jeżeli to mała miejscowość to nawet jak jest na drugim końcu to i tak
    > nie trzeba pewnie daleko chodzić ;)

    Raczysz, Waść, żartować?

    Największą zaletą sieci bankomatów PKO BP jest właśnie to, że są na
    każdym zadupiu, tam gdzie co najwyżej jakieś banki spółdzielcze się
    pojawiają, a o BZWBK nie ma co marzyć. O Euronecie zapomnij, bo tam
    gdzie jest Euronet jest także ~5 innych bankomatów, a do tego najmniej
    jest potrzebna w tym miejscu gotówka. Cash4you ma niby ambitne plany na
    mniejsze miejscowości, ale jakoś średnio im to póki co wychodzi...

  • 22. Data: 2007-04-05 22:39:26
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Raczysz, Waść, żartować?

    Być może bo popatrzyłem przez pryzmat zachodniej części Polski i w moich
    okolicach wbk (rzadziej ale jednak euronety) można spotkać w mniejszych
    miastach/miasteczkach - nie zmienia to faktu, że zbyt mocno to zaokrągliłem.

    PS Na weekend byłem w Szklarskiej Porębie i przechodząc przez centrum
    pierwszy bankomat jaki zobaczyłem do bzwbk (popsuty) a po nim euronet -
    pko bp nie widziałem, ale to pewnie dlatego, że pojechałem głównie po
    górach pospacerować :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 23. Data: 2007-04-06 06:41:45
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

> [...]

    > pierwszy bankomat jaki zobaczyłem do bzwbk (popsuty) a po nim euronet -
    > pko bp nie widziałem, ale to pewnie dlatego, że pojechałem głównie po

    Bankomaty PKO Banku Polskiego

    Szklarska Poręba
    pl. Jedności Narodowej 5
    Oddział PKO Banku Polskiego - w pobliżu Restauracji "POLONIA"
    24h

    :-P

  • 24. Data: 2007-04-06 08:15:52
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

> [...]

    > pierwszy bankomat jaki zobaczyłem do bzwbk (popsuty) a po nim euronet -
    > pko bp nie widziałem, ale to pewnie dlatego, że pojechałem głównie po

    Szklarska to takie "male zakopane" a to bankomaty z karty.pl

    EURONET 1 Maja 14 - Sklep Ogólnoprzemysłowy "U Waldka"
    BZWBK Jedności Narodowej 16
    BZWBK Mała 1a - Sklep "Perfekt"
    DOMINET Mała 2
    PKOBP Plac Jedności Narodowej 5 (w pobliżu Restauracji "Polonia")
    PEKAOSA Turystyczna 6 - Supermarket "Albert"
    ECARD Turystyczna 25a - Wyciąg Narciarski "Szrenica"

  • 25. Data: 2007-04-06 08:16:51
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

> [...]

    > pierwszy bankomat jaki zobaczyłem do bzwbk (popsuty) a po nim euronet -
    > pko bp nie widziałem, ale to pewnie dlatego, że pojechałem głównie po

    A w takim Mielnie nad morzem jest tylko PKO BP i chyba KB

  • 26. Data: 2007-04-06 08:22:39
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Szklarska Poręba
    > pl. Jedności Narodowej 5
    > Oddział PKO Banku Polskiego - w pobliżu Restauracji "POLONIA"
    > 24h

    Tak jak napisałem pojechałem w góry a nie na safari polować na bankomaty ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 27. Data: 2007-04-07 22:22:02
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

> [...]
    > jest potrzebna w tym miejscu gotówka. Cash4you ma niby ambitne plany na
    > mniejsze miejscowości, ale jakoś średnio im to póki co wychodzi...
    Otóż to. Ja mieszkam w miasteczku powiatowym 40-tysięcznym Świdnik,
    położonym tuz obok Lublina i o euronetach, nie mówiąc o BZWBK to nikt
    nie słyszał. Mamy tu 5 szt Żubra w 4 lokalizacjach (spadek po BDK), 3
    szt PKO BP, 1 BGŻ, 1 spółdzielczy z sieci BPS i 1 Cash4You (ale tylko w
    godzinach otwarcia galeii handlowej). Był jeszcze Millennium ale się
    zmył, jak zamkli placówkę :-P. Nawiasem mówiąc, to do małych
    miejscowości poza PKO BP, "nadaje się" KB bo ma umowy z niemal
    wszystkimi bankami "wiejskimi" :-)

    Przemek

  • 28. Data: 2007-04-13 16:51:15
    Od: " 666" <j...@w...eu>