    From: "Joker" <_...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Token - jak to działa?
    Date: Wed, 11 Dec 2002 12:40:21 GMT

    Użytkownik "dx" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:at6qb3$49t$1@poczta.fkz.com.pl...

    > To juz mala paranoja. Dlugosc anteny zalezy od dlugosci fali i nie jest
    tak,
    > ze im dluzsza tym lepsza....

    Dotyczy to anten typu dipol z elementem czynnym o długości
    ( np. 1/4 , 1/2 , 3/4 ) fali.
    Natomiast antena ferrytowa działa inaczej i w omawianej skali
    jej długość powinna być jak największa.

    Zgadzam się z Tobą, że przebieg tej dyskusji i prezentowane
    problemy są już na granicy innej "czasoprzestrzeni".
    Roberta interesowały zagadnienia czysto teoretyczne, ponieważ
    ma czasami kłopoty ze swoim tokenem.

    Pozdrawiam, Joker