  • 11. Data: 2004-07-07 17:14:26
    Temat: Re: Token VW przestal poprawnie dzialac
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 07 Jul 2004 18:59:49 +0200, w <ccha65$2an$1@inews.gazeta.pl>, Kamil Jońca
    <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Bzdura.

    Chciałbyś.

  • 12. Data: 2004-07-07 17:33:37
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Chciałbyś.

    To jak wytłumaczysz fakt, że jednym kodem podpisywałem 2 przelewy ?
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 13. Data: 2004-07-07 17:56:46
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 07 Jul 2004 19:33:37 +0200, w <cchc5h$aec$1@inews.gazeta.pl>, Kamil Jońca
    <k...@g...pl> napisał(-a):

    > To jak wytłumaczysz fakt, że jednym kodem podpisywałem 2 przelewy ?

    Przefart. Albo chwilowy błąd w serwisie. Mnie zawsze odrzuca.

  • 14. Data: 2004-07-08 07:37:35
    Od: "MarcinB" <mn_b[a_może_by_tak_bez_spamu_?]@go2.pl>

    Użytkownik "Daniel Karasek" <P...@t...moj.adres>
    napisał w wiadomości news:i5bm7okck933.dlg@q.w.e.r.t.y...

    > jeśli nie z twojej winy - wymienia bezpłatnie :)
    > jeśli z twojej - płacisz :(
    >
    > mi wymienili bezpłatnie :)
    > BTW po dwóch tygodniach sam go zgniotłem (sic) i za to już musiałem
    > zapłacić :(
    > IMHO to jest najwieksza wada tokenów

    Odpowiedz mi proszę: Ile pobierają w VW za wymianę tokena uszkodzonego na
    nowy (100 czy 100+10)?

    Mój token ma pęknięty wyświetlacz po upadku i wyświetla bzdury. Ktoś może
    wie, czy da się to jakoś podciągnąć pod darmową wymianę? Albo czy
    rozwiązując umowę musiałbym oddać sprawny token pod groźbą kary (100zł)?

    Z góry dzięki za informacje.

  • 15. Data: 2004-07-08 07:47:10
    Od: jos <j...@u...z.pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > To jak wytłumaczysz fakt, że jednym kodem podpisywałem 2 przelewy ?

    To niemożliwe.

    Pozdrawiam

    J. (Certified SecurID Engineer)

  • 16. Data: 2004-07-08 09:16:29
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > To jak wytłumaczysz fakt, że jednym kodem podpisywałem 2 przelewy ?

    Przefart. Albo chwilowy błąd w serwisie. Mnie zawsze odrzuca.

    A może się zegary nieco rozjechały? Choć oprogramowanie powinno to
    jakoś uwzględniać...

    Grzexs

  • 17. Data: 2004-07-08 09:54:02
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 8 lipiec (czwartek) gdy o godzinie 09:37 *MarcinB* napisał(a) :

    > Odpowiedz mi proszę: Ile pobierają w VW za wymianę tokena uszkodzonego na
    > nowy (100 czy 100+10)?

    linia VW sugerowała żeby zastrzec token (10zł) a potem wydać nowy (100zł).
    ja zasugerowałem że nie musi być zastrzeżony-sam zniszczę go komisyjnie ;)
    i chce tylko nowy bez żadnych dodatkowych obciążeń - zapłaciłem 100zł

    > Mój token ma pęknięty wyświetlacz po upadku i wyświetla bzdury. Ktoś może
    > wie, czy da się to jakoś podciągnąć pod darmową wymianę?
    mój który został zgniecony też miał "tylko" pęknięty wyświetlacz, nawet
    wyświetlał poprawnie poza jedną cyfrą ;).

    >Albo czy
    > rozwiązując umowę musiałbym oddać sprawny token pod groźbą kary (100zł)?
    to by było zbyt proste...

    Daniel
    "Każdy kij ma dwa końce, ale proca ma trzy."

  • 18. Data: 2004-07-08 11:27:22
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    jos wrote:

    > To niemożliwe.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > J. (Certified SecurID Engineer)
    No cóż, nie używam w tej chwili zbyt intensywnie VW i nie chce mi sie
    specjalnie tego sprawdzać. Więc niech Ci będzie, że niemożliwe.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 19. Data: 2004-07-08 12:31:32
    Od: jos <j...@u...z.pl>

    > No cóż, nie używam w tej chwili zbyt intensywnie VW i nie chce mi sie
    > specjalnie tego sprawdzać. Więc niech Ci będzie, że niemożliwe.

    No dobra, niech będzie, że /powinno/ być niemożliwe ;-) Kody z tokena
    SecurID muszą być przekazywane z aplikacji web do serwera SecurID
    (ACE/Server), który -- jak mnie uczono -- dopuszcza wykorzystanie
    jednego kodu tylko jeden raz. Trudno mi sobie wyobrazić taki błąd, żeby
    ten warunek nie był spełniony.

    J.

  • 20. Data: 2004-07-08 13:07:19
    Od: "MarcinB" <mn_b[a_może_by_tak_bez_spamu_?]@go2.pl>

    napisał w wiadomości news:1apq7hqm6kvti$.dlg@q.w.e.r.t.y...

    > mój który został zgniecony też miał "tylko" pęknięty wyświetlacz, nawet
    > wyświetlał poprawnie poza jedną cyfrą ;).

    Próbowałeś dyskutować, czy po prostu zamówiłeś nowy (przepraszam za
    dociekliwość)?