  • Data: 2005-01-09 16:11:36
    Temat: Re: To sie SKOKom do d... dobrali ;)
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 Jan 2005 15:21:07 +0100, "Bogdan B." <b...@w...pl>
    wrote:

    >Czy uwzględniasz to że ratyfikowane traktaty międzynarodowe są też źródłem
    >prawa?

    OK, ale trudno SKOKom (czy zresztą jakimkolwiek innym podmiotom
    korzystającym z ulg podatkowych) czynić zarzut z niespójności prawa.
    Podatki płacą w PL, kontrolowane są przez polskie urzędy skarbowe
    badające zgodność z polskim prawem podatkowym.

    A czy oczywista niezgodność przepisów o akcyzie na sprowadzane używane
    samochody z prawem wspólnotowym powstrzymuje nasze organy od
    pobierania tego podatku?
    Ta niezgodność (ulgi dla SKOK) chyba nie jest taka oczywista, skoro
    dopiero teraz podnosi się raban?

    --
    Jarek Andrzejewski