  • Data: 2005-01-09 14:21:07
    Temat: Re: To sie SKOKom do d... dobrali ;)
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > tylko pytanie, czy były nienależne. SKOKi działały w ramach
    > obowiązującego prawa.

    Czy uwzględniasz to że ratyfikowane traktaty międzynarodowe są też źródłem
    prawa?
    "Konstytucja Rozdział III Art. 87.
    1.. Źródłami powszechnie obowiązującego prawa Rzeczypospolitej Polskiej
    są: Konstytucja, ustawy, ratyfikowane umowy międzynarodowe oraz
    rozporządzenia."
    Nie wiem jak Ty, ale ja nie jestem w stanie przebić się przez traktat o
    przystąpieniu do UE wraz z załącznikami, znaleźć odniesienia do polityki
    konkurecji i rozstrzygnąć że prawo krajowe przyznające zwolnienia ma
    wyższość nad traktatem.

    Bogdan B.