  • 1. Data: 2002-05-28 13:40:06
    Temat: To juz troche ma ale nie widzialem jeszcze na grupie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Niższe stawki w BZ WBK
    24-05-2002 Bank Zachodni WBK obniża od dziś oprocentowanie niektórych
    produktów depozytowych. Oprocentowanie Lokaty24, którą można zakładać tylko
    w kanałach elektronicznych, zostaje obniżone z 8,1% do 7,7%. W przypadku
    lokaty terminowej zmiany dotyczą stawek stałych, zostają one obniżone o
    około 0,4 punktu proc.; obecnie kształtuje się od 5,5% (1 mies.) do 6,55%
    (12 mies.). Oprocentowanie stawek zmiennych pozostaje bez zmian i kształtuje
    sie od 5,5% (3 mies.) do 7,0% (24 mies.). Bank zmienił również stawki stałe
    w przypadku lokaty Impet - z 7,35% do 7,0% (6 mies.) oraz lokaty Cumulus - z
    5,85% do 5,5% (3 mies.). Oprocentowanie pozostałych produktów pozostaje bez
    zmian.
    za portfel.pl

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-28 13:44:53
    Od: "Wito" <w...@w...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Niższe stawki w BZ WBK
    > 24-05-2002 Bank Zachodni WBK obniża od dziś oprocentowanie niektórych

    Mam już dość Twojej twórczości CTRL-C, CTRL-V. To jest grupa dyskusyjna, a
    nie tablica informacyjna. Rozumiem, że można zamieścić jakiegoś super newsa,
    np: o upadku Pekao SA ;-) ale Ty człowieku wszystko co znajdziesz w sieci,
    nawet luźno związane z tematyką grupy wpieprzasz tutaj :-\ Uffff... Jak
    nie dasz rady zakończyć, to napisz. Wykorzystam odpowiednie funkcje w
    kliencie newsowym. Sooory za nerwy, ale już nie mogę.

    pozdrawiam

    MW.

  • 3. Data: 2002-05-28 13:57:58
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    Wito <w...@w...pl> wrote:

    > "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Mam ju? do?? Twojej tw?rczo?ci CTRL-C, CTRL-V. To jest grupa dyskusyjna, a
    > nie tablica informacyjna. Rozumiem, ?e mo?na zamie?ci? jakiego? super newsa,
    > np: o upadku Pekao SA ;-) ale Ty cz?owieku wszystko co znajdziesz w sieci,
    > nawet lu?no zwi?zane z tematyk? grupy wpieprzasz tutaj :-\ Uffff... Jak
    > nie dasz rady zako?czy?, to napisz. Wykorzystam odpowiednie funkcje w
    > kliencie newsowym. Sooory za nerwy, ale ju? nie mog?.

    to ustaw go sobei w KF .
    a mi sie jego posty podobaja bo dzieki temu mam informacje do ktorych bym
    nigdy nie dotarl, a tak przy okazji dowiem sie czegos ciekawego .

    > pozdrawiam

    > MW.

    DA_none

  • 4. Data: 2002-05-28 14:06:54
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

> [...]
    > nie dasz rady zakończyć, to napisz. Wykorzystam odpowiednie funkcje w
    > kliencie newsowym. Sooory za nerwy, ale już nie mogę.

    ustalmy poprostu, że AMRA ma dożywotnio, honorowe 1 miejsce w ilości postów
    na grupie i po krzyku, juz udowodnił że może tego dokonać, udowodnił również
    że nie jest to jednorazowy, przypadkowy miesięczny wynik tylko stan
    permanentny więc mu się należy

    :-)

  • 5. Data: 2002-05-28 14:20:39
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    Tak ten pomysl z KF to dobry pomsyl , komus sie nie podoba to do KF i juz !

    > To jest grupa dyskusyjna,
    na serwerze newsowym :) jakby nie patrzyc to AMRA te newsy znajduje dosc
    skutecznie

    > nie tablica informacyjna. Rozumiem, że można zamieścić jakiegoś super
    newsa,
    > np: o upadku Pekao SA ;-) ale Ty człowieku wszystko co znajdziesz w sieci,

    No i dobrze , przeszukiwanie sieci pod katem takich newsow zajeloby mi za 3
    godziny a tak mam wszystko po kililnieciu :)

    >. Sooory za nerwy, ale już nie mogę.

    Oj oj kolego wyluzuj juz niedlugo urlopik , pojedz gdzies na plaze polez
    wypij pivko popatrz na piekne kobialki :>

    Pozdro

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 6. Data: 2002-05-28 15:41:13
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Wito" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie dasz rady zakończyć, to napisz. Wykorzystam odpowiednie funkcje w
    > kliencie newsowym. Sooory za nerwy, ale już nie mogę.

    Rany rany .. jaki nerwusek :-)))) Amra jest pozyteczny z tymi newsami -
    wszystko jest w pigułce - można by to tylko skoncentrowac, co tez ostatnio
    poczynił na prnews ... i wszystko gra .. a jak nie masz przyjemności tego
    czytac - sam wiesz co robic ... Wyluzuj - idą wakacje - moze jakiś urlop by
    się przydał ?

    Pozdroofka :-))

  • 7. Data: 2002-05-28 16:36:14
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    w...@w...pl (Wito) wrote in <ad01pj$2po$1@news.tpi.pl>:

    [national characters were removed]

    /ciach.../

    > Wykorzystam odpowiednie funkcje w kliencie newsowym. Sooory za nerwy, ale juz nie
    >moge.

    Jak AMRA pojdzie do pracy, to mu sie odechce robic Ctrl+C, Ctrl+V. Taka jest
    naturalna kolej
    rzeczy.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2002-05-28 16:56:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak AMRA pojdzie do pracy, to mu sie odechce robic Ctrl+C, Ctrl+V. Taka
    jest naturalna kolej
    > rzeczy.

    eeej, ale ja nie po to koncze rok wczensiej studia, zeby isc do pracy :)

  • 9. Data: 2002-05-28 19:16:00
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Mam już dość Twojej twórczości CTRL-C, CTRL-V. To jest grupa dyskusyjna, a
    > nie tablica informacyjna.

    od czegos dyskusje sie zaczyna. Chyba ze wolisz posty "dziala wam mBank?
    Inteligo sie dzis nie loguje" i odp - mi chodzi, a mi nie. Dle mnie posty
    AMRY sa idealna "prasowka". Szybki przeglad newsow z kraju i ze swiata.

    Rozumiem, że można zamieścić jakiegoś super newsa,
    > np: o upadku Pekao SA ;-) ale Ty człowieku wszystko co znajdziesz w sieci,
    > nawet luźno związane z tematyką grupy wpieprzasz tutaj :-\

    slonce, plaza, zimne drinki - wakacje by Ci sie przydaly ;-P

    Uffff... Jak
    > nie dasz rady zakończyć, to napisz. Wykorzystam odpowiednie funkcje w
    > kliencie newsowym. Sooory za nerwy, ale już nie mogę.

    a jak masz dosc tworczosci AMRY to machnij go na cenzurowane ;-)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-05-29 07:50:12
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Jarosław Popiel" napisał(a):

    > a jak masz dosc tworczosci AMRY to machnij go na cenzurowane ;-)

    mi szkoda wycinac amry, bo oprocz newsow i zalow na fortisa to pisze
    ciekawe rzeczy
    fajnie by bylo gdyby wszystkie "newsy" z danego dnia byly w jednym watku
    tak jak juz kiedys proponowano

    roberts