  • 11. Data: 2002-05-29 08:10:26
    Temat: Re: To juz troche ma ale nie widzialem jeszcze na grupie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > mi szkoda wycinac amry, bo oprocz newsow i zalow na fortisa to pisze
    > ciekawe rzeczy
    > fajnie by bylo gdyby wszystkie "newsy" z danego dnia byly w jednym watku
    > tak jak juz kiedys proponowano

    No ale potem moga zauwaz byc problemy jak zaczna ludzie dyskutowac

  • 12. Data: 2002-05-29 08:47:53
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > No ale potem moga zauwaz byc problemy jak zaczna ludzie dyskutowac

    to moze chociaz jakis znaczek w tytule ze to news? (np.: 'NEWS: ')
    jakby jeszcze te newsy byly agregowane dodatkowymi znaczkami dla automaty
    hmm nie wiem :-( ja bym chcial odsiac wszystkie typu 'uzywanie kart w RPA',
    'banki internetowe w Kazachstanie'.

    na szczescie nie jestem modemowcem i odwalanie dlugiego postu po dwu zdaniach
    nie boli mnie tak bardzo ;)

    pozdrawiam

    romekk

  • 13. Data: 2002-05-29 21:01:15
    Od: Marcin Cenkier <m...@p...fm>

    AMRA wrote:

    > No ale potem moga zauwaz byc problemy jak zaczna ludzie dyskutowac

    Myśle że doskonałym rozwiązaniem jest zaczynanie tytułu postu np. od
    słów "[AMRA-news]:" - można by je wreszcie jakoś normalnie posortować.

    --
    Greetings, -- mailto:m...@p...fm --
    Marcin Cenkier "Let's assume that there's only one truth."

  • 14. Data: 2002-05-29 21:23:44
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > eeej, ale ja nie po to koncze rok wczensiej studia, zeby isc do pracy :)

    Ha! Ale obibok-truteń się ujawnił! ;)
    Co...- masz jakiś duży spadek po babci, lub wygrałeś super-totka?

  • 15. Data: 2002-05-29 21:56:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ha! Ale obibok-truteń się ujawnił! ;)
    > Co...- masz jakiś duży spadek po babci, lub wygrałeś super-totka?

    eeee. no nie. Ale przeciez ja duzo nie wydaje :)))