  • 1. Data: 2002-05-28 13:40:01
    Temat: Platnosc karta w necie
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Czy obok eCardu, clickbank.com istnieje jakis jeszcze inny system oferujacy
    tego typu usluge m.in. dla Polakow?

  • 2. Data: 2002-05-28 13:51:11
    Temat: Re: Platnosc karta w necie
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, May 28, 2002 at 03:40:01PM +0200, minik wrote:

    > Czy obok eCardu, clickbank.com istnieje jakis jeszcze inny system oferujacy
    > tego typu usluge m.in. dla Polakow?

    Firma ktora zrobila to przed ecardem - polcard? ;-)

    A tak btw - system ecardu wraz z tymi pieprzonymi *java*-mi,
    przekierowaniami i caloscia g*na jest do niczego. A na pewno nie daje
    sie z niego krozystac jako klient. _Zawsze_ mam jakies problemy - a to
    mnie odesle w kosmos, a to ecard o mnie nie wie (nie przekazane dane
    ze sklepu), a to powrot do sklepu jest niemozliwy. Po prostu to
    rozwiazanie (czy tez jak ladnie zwalaja pracownicy ecardu -
    implementacje po stronie sklepu) powoduja ze mam wielka chec pojsc
    jednak po ten samochod, pojechac do ksiegarni i kupic sobie te ksiazke
    osobiscie.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-05-28 14:12:31
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > implementacje po stronie sklepu) powoduja ze mam wielka chec pojsc
    > jednak po ten samochod, pojechac do ksiegarni i kupic sobie te ksiazke

    Osobiscie nie mialem problemu z ecardem.

  • 4. Data: 2002-05-28 14:17:09
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, May 28, 2002 at 04:12:31PM +0200, minik wrote:

    > Osobiscie nie mialem problemu z ecardem.

    No wlasnie, a ja bardzo czesto. A to sie z proxem nie umial dogadac, a
    to oczekuje wlaczenia javascryptow (mimo ze wlaczone).

    Jakos tak oczekuje ze oni sa przetestowani na przegladarkach
    windowsianych, inne u nich zdecydowanie gorzej chodza.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-05-28 17:55:20
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    : Jakos tak oczekuje ze oni sa przetestowani na przegladarkach
    : windowsianych, inne u nich zdecydowanie gorzej chodza.

    Właśnie, jak korzystałem z Opery to na jedne zakupy miałem najczęściej parę
    blokad na rachunku. Gdy zrezygnowałem z tego badziewa i przeprosiłem się z
    IE nie mam żadnych problemów z eCardem.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.

  • 6. Data: 2002-05-28 20:56:44
    Od: "PANKRACY" <p...@p...onet.pl>

    A jakie warunki ( w tym prowizje ) uzyskaliście i przy jakim obrocie ?

    Pozdrawiam
    PANKRACY

  • 7. Data: 2002-05-29 05:29:37
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, May 28, 2002 at 07:55:20PM +0200, Amehat wrote:

    > Właśnie, jak korzystałem z Opery to na jedne zakupy miałem najczęściej parę
    > blokad na rachunku. Gdy zrezygnowałem z tego badziewa i przeprosiłem się z
    > IE nie mam żadnych problemów z eCardem.

    A powiesz mi moze jakiez to straszne wymagania nalezy miec od
    przegladarki aby wpisac 16+2+2+3 cyfry i jakies 20 literek, owiniete
    ssl-em?

    Badziew to ja widze tylko w jednym miejscu, zgadnij gdzie.

    ps. Pragne przypomniec ze IE to jest oprogramowanie dostepne tylko pod
    jednym "SO".

    ps2. Wiem, jest pod macosa i pod solarisa. Ale akurat uzytkonikow
    jednego jest stosunkowo malo a tego drugiego pewnie malo kto uzywa.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-05-29 06:02:42
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > ps2. Wiem, jest pod macosa i pod solarisa. Ale akurat uzytkonikow
    > jednego jest stosunkowo malo a tego drugiego pewnie malo kto uzywa.

    i HP-UXa tez chyba ;)

  • 9. Data: 2002-05-29 07:33:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pozdrawiam