  • 1. Data: 2003-10-19 21:54:32
    Temat: Test IQ - nikt sie nie chwali??? (OT)
    Od: " " <g...@g...pl>

    A co to, nikt nie ma odwagi zalożyć
    offtopicowego wątku w ten niedzielny wieczór??
    Przy moim 107 /ale obrazki na koncu nie chcialy sie pokazać :( /
    to do sredniej z grupy chyba jeszcze daleko ???

  • 2. Data: 2003-10-19 21:56:33
    Temat: Re: Test IQ - nikt sie nie chwali??? (OT)
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmv16o$br6$...@i...gazeta.pl,
    Użytkownik <g...@g...pl>:
    > A co to, nikt nie ma odwagi zalożyć
    > offtopicowego wątku w ten niedzielny wieczór??
    > Przy moim 107 /ale obrazki na koncu nie chcialy sie pokazać :( /
    > to do sredniej z grupy chyba jeszcze daleko ???

    Na Forum mBanku juz jest dlugi watek.
    Tez mialem problem z obrazkami, wszystkie mi sie pokazywaly, ale niektore
    pod sam koniec dostepnego czasu. mi wyszlo 145

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-10-19 22:00:11
    Od: Lafinion <n...@s...com>

    Użytkownik Robert napisał:

    [...]

    130 :(

    R,
    --

    : "Z tylu roznych drog przez zycie kazdy ma prawo wybrac zle".
    Staszewski

    : Yahoo ID: Lafinion GG: 328.28.00 Email: studio(a.t)post.pl

  • 4. Data: 2003-10-20 00:09:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Oct 2003 21:54:32 +0000 (UTC), " "
    <g...@g...pl> wrote:

    >A co to, nikt nie ma odwagi zalożyć
    > offtopicowego wątku w ten niedzielny wieczór??
    >Przy moim 107 /ale obrazki na koncu nie chcialy sie pokazać :( /
    >to do sredniej z grupy chyba jeszcze daleko ???

    Tylko czemu na starcie kazało mi wybrać jedno z kilku miast i żadne
    nie było moje? Czy to pierwsza część i miałem wpaść na jakieś
    inteligente rozwiązanie?

    --
    Jego Szarość
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2003-10-20 08:07:50
    Od: "" <n...@W...onet.pl>

    > Tylko czemu na starcie kazało mi wybrać jedno z kilku miast i żadne
    > nie było moje? Czy to pierwsza część i miałem wpaść na jakieś
> [...]

    To skutek ograniczonego IQ układających ankietę :))
    i jednocześnie test Twojej - mogłeś np. wybrać opolskie i Gdańsk :))
    A że niektórzy faktycznie wybrali miasto z innego województwa
    widać najlepiej w Gorzowie i Wrocławiu:

    http://iq.onet.pl/wyniki/1/miastawojewodztwa.jpg

  • 6. Data: 2003-10-20 10:15:41
    Od: "frr" <f...@p...fm>

    CHYBA POMYLILES GRUPY DYSK.! co maja banki wspolnego z twoim iq??

    Użytkownik <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bmv16o$br6$...@i...gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2003-10-21 13:15:16
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Robert" <u...@o...pl> wrote in message

    > Na Forum mBanku juz jest dlugi watek.
    > Tez mialem problem z obrazkami, wszystkie mi sie pokazywaly, ale niektore
    > pod sam koniec dostepnego czasu. mi wyszlo 145

    Ja miałem inny problem z obrazkami: na żadnym z nich
    nie widziałem różnic i strzelałem. Wyszło 132.
    No ale zapewne należymy do różnych kategorii wiekowych,
    więc ja miałem trudniej. ;-)

    Pozdrawiam,
    Artur