  • 1. Data: 2003-10-20 02:51:37
    Temat: Lokata / fundusz
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    Witam,
    gdzie najlepiej zainwestowac/wplacic kwote

    1) ok 1000 pln
    2) ok 10.000 pln

    zakladajac iz

    a) odsetki sa gwarantowane (zadnego ryzyka), moge je wyjac w kazdej chwili,
    albo co 2-3 miesiace (obecnie mysle o eMax)

    b) male lub zadne ryzyko, na okres ok 6 mc

    c) male lub zande ryzyko na okres ok 12 mc (myslalem o banku VB)

    btw - z ciekawosci - ile $ trzeba by uzbierac aby pozniej "zyc z odsetek"
    tzn aby misieczne odsetki wynisily min 2.000 pln (i odpowiednik tej sumy w
    przyszlosci biorac pod uwage inflacje) - pytanie czysto teoretyczne (bo
    suby wychodza b. duze) - ale jednak jestem ciekaw ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 2. Data: 2003-10-20 06:04:18
    Temat: Re: Lokata / fundusz
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On 20 Oct 2003 02:51:37 GMT, "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>
    wrote:

> [...]
    >przyszlosci biorac pod uwage inflacje) - pytanie czysto teoretyczne (bo
    >suby wychodza b. duze) - ale jednak jestem ciekaw ;)

    http://www2.gazeta.pl/pieniadze/0,29578,684545.html

    Przy lokatach okolo banki ale juz przy 20% rocznie, co daja niektore
    'centra oszczedzania' nieco ponad 100 tys
    --
    Piotr

  • 3. Data: 2003-10-20 08:17:56
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <f...@y...cum> napisał w wiadomości
    com...

    > Przy lokatach okolo banki ale juz przy 20% rocznie, co daja niektore
    > 'centra oszczedzania' nieco ponad 100 tys
    > --

    Co to sa 'centra oszczedzania'? (jakies linki?)

    Tomek

  • 4. Data: 2003-10-20 09:12:13
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Mon, 20 Oct 2003 10:17:56 +0200, "Tomek" <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Co to sa 'centra oszczedzania'? (jakies linki?)

    Reklama Multibanku BRE w prawie kazdym tygodniku
    http://www.centrumoszczedzania.pl - odpowiedni portfel lokat i
    fundzuszy do skompletowania pod jednym dachem
    --
    Piotr